Ja. Som overskriften siger så har jeg en alkoholisk mor. Hun har været ædru i 15 mdr og 2 dage. Rigtig stolt. Men hun faldt i. Hun siger hun ikke drikker mere, men hun er meget sammen med den kæreste hun havde før hun blev ædru. Og hører aldrig rigtig fra hende mere. ( hørte tit fra hende mens hun var ædru)
Hun glæder sig rigtig meget til hun skal være mormor.
Det er har aldrig været meningen at hun skulle med ind på fødestuen under fødslen. Men komme efter jeg har født. Men jeg har tænkt over tingene. Hvis hun ikke er ædru den dag. Så sys jeg ikke hun skal komme.
Den dag jeg bliver mor, sys jeg ikke jeg har brug for at min mor kommer og har drukket.
Kan jeg godt tillade mig og sige til hende at hvis hun har drukket den dag, så vil jeg ikke se hende.? Kan jeg godt bede hende om at tage en alkoholtest fordi jeg ikke ved om jeg kan stole på hende hvis hun siger hun ikke har drukket?
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at snakke med hende om det inden så hun kan forberede sig på at jeg sender hende ud hvis jeg kan se/høre/lugte hun har drukket selvom hun siger hun ikke har.
Anmeld