Jer hvor barnet ikke stod fast, hvornår fødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja her står baby heller ikke fast overhovedet og fik også at vide at jeg nok kommer til at gå noget over tid  øv øv, vil jo gerne bare have ham ud i morgen, hvor jeg har termin

men her i Viborg bliver man først sat igang ved 42+0, så der er jo meeega længe til.. ihh, så kommer utålmodigheden frem igen..

for at vores bebser snart kommer ud af sig selv

Har godt lige læst din tråd! Det er satme da godt nok længe at gå Men jeg har det som dig. Jeg tror ikke helt på, at det sker af sig selv. De kan jo ikke løsne op for noget dernede, når de ikke står fast. Jeg er SÅ ærgerlig, for hun stod fast da jeg var 35+3

Sender dig en masse vestøv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Har godt lige læst din tråd! Det er satme da godt nok længe at gå Men jeg har det som dig. Jeg tror ikke helt på, at det sker af sig selv. De kan jo ikke løsne op for noget dernede, når de ikke står fast. Jeg er SÅ ærgerlig, for hun stod fast da jeg var 35+3

ja det må bare være irriterende når hun HAR stået fast  så er man da bare rigtig træt af at hun ikke gør mere.. kan virkelig godt følge dig

her har han jo ikke stået fast overhovedet, så der er da i hvert fald ingen ting der er løsnet op.. ihh det virker helt uoverskueligt..

ja det er lidt længe, den besked krævede da også lige en tåre, håbede sådan de ville hjælpe mig lidt, da jeg har haft det dårligt ret længe efterhånden

tak for ve-støv  sender noget retur til dig også

Anmeld

22. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

ja det må bare være irriterende når hun HAR stået fast  så er man da bare rigtig træt af at hun ikke gør mere.. kan virkelig godt følge dig

her har han jo ikke stået fast overhovedet, så der er da i hvert fald ingen ting der er løsnet op.. ihh det virker helt uoverskueligt..

ja det er lidt længe, den besked krævede da også lige en tåre, håbede sådan de ville hjælpe mig lidt, da jeg har haft det dårligt ret længe efterhånden

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

Så fortjener du helt sikkert vestøvet mere end mig! Det er ikke rart, når man har det godt. Og tanken til måske 2 uger mere - Uha Jeg har det heldigvis ret godt. Eller i dag har jeg meget ondt, fordi jeg har gået en halvlang tur til/fra bussen, og det gør ondt i bækken/hofter, men ellers har jeg det godt. Så kan kun forestille mig hvor hårdt det er, når du har det skidt

Anmeld

22. september 2011

forår

Frøken J. skriver:

Ja, spørgsmålet siger sig selv. Hvornår fødte i? Fortæl evt. om da i gik i fødsel. Altså hvor i gik i fødsel og babyen ikke stod fast..

Min pige står stadig ikke fast, og lægen sagde i dag at der godt kunne gå længere tid inden man fødte, når barnet ikke stod fast, så ville lige prøve at lave en statistik. Forbereder mig mentalt på sikkert at blive sat i gang 41+3 på Skejby og er ikke så utålmodig mere - Nærmere apatisk, fordi jeg bare synes det er irriterende

jeg fødte 36+6 og viste ikke om hun stod fast, skulle ha været til jordmor om mandagen, hvor jeg fødte fredagen inden.

Mit vand gik kl 06 eller jeg troede at jeg havde tisset i bukserne

jordmoren på hospitalet tog tingene stille og roligt, og jeg skulle fragte mig selv på hospitalet, hvor jeg så var ca kl 07.

Jeg fødte kl 16 samme dag

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

forår skriver:

jeg fødte 36+6 og viste ikke om hun stod fast, skulle ha været til jordmor om mandagen, hvor jeg fødte fredagen inden.

Mit vand gik kl 06 eller jeg troede at jeg havde tisset i bukserne

jordmoren på hospitalet tog tingene stille og roligt, og jeg skulle fragte mig selv på hospitalet, hvor jeg så var ca kl 07.

Jeg fødte kl 16 samme dag

Tak for svar

Anmeld

22. september 2011

Lise

Casper stod ikke fast, tror jeg ikke. Han kom på bestillingsdagen (40+0).

Simon stod fast tidligt (uge 31-32), og kom 38+3.

Anmeld

22. september 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Ja, spørgsmålet siger sig selv. Hvornår fødte i? Fortæl evt. om da i gik i fødsel. Altså hvor i gik i fødsel og babyen ikke stod fast..

Min pige står stadig ikke fast, og lægen sagde i dag at der godt kunne gå længere tid inden man fødte, når barnet ikke stod fast, så ville lige prøve at lave en statistik. Forbereder mig mentalt på sikkert at blive sat i gang 41+3 på Skejby og er ikke så utålmodig mere - Nærmere apatisk, fordi jeg bare synes det er irriterende

Emilie stod heller ikke helt fast, og jeg ved faktisk ikke om hun nogensinde gjorde det helt.  Så her er det jo desværre også noget over tid, som taler lidt for hvad din læge har sagt.

Hun kom ud 41+1, efter vandafgang 41+0 om aftenen, hvor veerne først kom kl. 3 om natten, hvorefter hun blev født kl. 7 om morgenen..

Men ve-støv afsted, også må du fortælle den unge dame at det er tid til at komme ud!

Anmeld

22. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Jeg fødte 40+1 og hun stod ikke fast... Vandet gik først da jeg fødte hovedet... Var så bange for at vandet ville gå først.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.