Jer hvor barnet ikke stod fast, hvornår fødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Frøken J. skriver:

Ja, spørgsmålet siger sig selv. Hvornår fødte i? Fortæl evt. om da i gik i fødsel. Altså hvor i gik i fødsel og babyen ikke stod fast..

Min pige står stadig ikke fast, og lægen sagde i dag at der godt kunne gå længere tid inden man fødte, når barnet ikke stod fast, så ville lige prøve at lave en statistik. Forbereder mig mentalt på sikkert at blive sat i gang 41+3 på Skejby og er ikke så utålmodig mere - Nærmere apatisk, fordi jeg bare synes det er irriterende

frederic sad fast i tværleje så han skulle ud ved pks og det kom han i 38+2...

Venter nr 2 til april og aner ikke om det bliver en naturlig fødsel eller pks igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

LÆrkes hovede stod fast i uge 36... hun blev født uge 41 +0. Nor stod aldrig fast..... han blev født uge 41+5

Tak for svar! Men det kan man jo så sige også viser, at man ikke nødvendigvis føder tidligt fordi hovedet står fast

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

22. september 2011

chael

Frøken J. skriver:

Ja, spørgsmålet siger sig selv. Hvornår fødte i? Fortæl evt. om da i gik i fødsel. Altså hvor i gik i fødsel og babyen ikke stod fast..

Min pige står stadig ikke fast, og lægen sagde i dag at der godt kunne gå længere tid inden man fødte, når barnet ikke stod fast, så ville lige prøve at lave en statistik. Forbereder mig mentalt på sikkert at blive sat i gang 41+3 på Skejby og er ikke så utålmodig mere - Nærmere apatisk, fordi jeg bare synes det er irriterende

Altså ved min datter, der stod hun fast og jeg fødte hende 40+6.

Min søn stod ikke fast og blev født 38+1, ved igangsættelse. Han er født på 2 presseveer, til trods for han stod højt i bækkenet.

*Camilla 39+1

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

chael skriver:

Altså ved min datter, der stod hun fast og jeg fødte hende 40+6.

Min søn stod ikke fast og blev født 38+1, ved igangsættelse. Han er født på 2 presseveer, til trods for han stod højt i bækkenet.

*Camilla 39+1

Tak for svar! Men gad vide hvor langt du var gået så, hvis du ikke var blevet sat i gang

Anmeld

22. september 2011

ekzunz

Lukas blev født 40+2, og da stod hovedet ikke fast da vandet gik. Så jeg måtte pænt lægge mig og vente på ambulancen. Det endte iøvrigt med AKS

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Znuzke skriver:

Lukas blev født 40+2, og da stod hovedet ikke fast da vandet gik. Så jeg måtte pænt lægge mig og vente på ambulancen. Det endte iøvrigt med AKS

Det er også samme besked jeg har fået her MEd at ligge mig ned.. Men tænker sådan på om det mon starter med veer eller vandafgang, eller om det bliver igangsættelse.. bum bum

Anmeld

22. september 2011

ekzunz

Frøken J. skriver:

Det er også samme besked jeg har fået her MEd at ligge mig ned.. Men tænker sådan på om det mon starter med veer eller vandafgang, eller om det bliver igangsættelse.. bum bum

Ja, det ved man jo desværre aldrig. Jeg havde aldrig forestillet mig at vandet ville gå (han er jo 6 1/2 så baby.dk eksisterede jo ikke) så jeg blev helt overrasket da det pludselig skete.

Jeg troede faktisk ikke man brugte det mere med at lægge sig ned, men det er vist meget forskelligt fra sted til sted. Da ambulancen kom her, bad de mig om selv at gå ud til båren for det var for besværligt at få den ind i soveværelset. Det fortalte jeg jordemoderen, som blev temmelig knotten - og det kan jeg egentligt godt forstå

Anmeld

22. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

ja her står baby heller ikke fast overhovedet og fik også at vide at jeg nok kommer til at gå noget over tid  øv øv, vil jo gerne bare have ham ud i morgen, hvor jeg har termin

men her i Viborg bliver man først sat igang ved 42+0, så der er jo meeega længe til.. ihh, så kommer utålmodigheden frem igen..

for at vores bebser snart kommer ud af sig selv

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Znuzke skriver:

Ja, det ved man jo desværre aldrig. Jeg havde aldrig forestillet mig at vandet ville gå (han er jo 6 1/2 så baby.dk eksisterede jo ikke) så jeg blev helt overrasket da det pludselig skete.

Jeg troede faktisk ikke man brugte det mere med at lægge sig ned, men det er vist meget forskelligt fra sted til sted. Da ambulancen kom her, bad de mig om selv at gå ud til båren for det var for besværligt at få den ind i soveværelset. Det fortalte jeg jordemoderen, som blev temmelig knotten - og det kan jeg egentligt godt forstå

Wow, det var da også pænt dårligt af de falckmænd! Så ryger pointen af at man skal ligge sig ned jo FULDstændig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.