Så kom den - æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2011

lotte-pigen

Jubii er så glad. Jeg testede endelig positivt for ægløsning i går på CD 23. Bedre sent end aldrig. Den gik fra slet ingen steg til bragende positiv på 12 timer. Helt utroligt. Men men når man tester positivt er det så fordi den er der, eller der det fordi den er på vej? Kæresten og jeg sexede både morgen og aften i går.  Vi havde begge tilfældigvis en fridag.  Og jeg forventer også at vi sexer lidt i aften også. Men mit spørgsmål er: Hvordan har i gjort det for at skabe de bedste betingelser, if you know what I mean. Altså ikke hvordan, det ved jeg godt.  Men tidspunktet i forhold til ÆL.

Til jer med sen ÆL som mig, har i haft held "i sprøjten" hurtigt? Vi ønsker så meget at være forældre, og det er 6 md siden jeg smed p-pillerne. Men det er først nu vi er gået seriøst igang.

Kan bare næsten ikke vente.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Benjamins'mor

Ved godt dette ikke er vedrørende. Men hvad koster sådan en test, og hvor kan man købe dem? Har hørt så meget om dem nu.

Anmeld

22. september 2011

lotte-pigen

Du kan se priser og købe dem her: www.billigtest.dk Denne side er på dansk og nem at finde ud af. Hvis du er lidt ferm til computer kan du også finde nogel billige test i england. Jeg har købt mine i england og dem har jeg været meget glaf for.

Anmeld

22. september 2011

NJN

Altså det bedste råd jeg kan give, er simpthen at lade vær med at tjekke hvornår ægløsninger er.. 

Sidste måned vidste jeg hvornår ÆL var, og vi sexede en masse op til den, på dagen den skulle være og dagene efter, fordi så var vi da sikret.. Ingen positiv test..

Denne her måned, blev vi enige om ikke at tælle og så bare gøre det når lysten var der.. Tror vi havde sex omkring 2 gange, ved der hvor jeg ca troede jeg havde ægløsning.. Og vupti i tirsdags testede jeg positivt.. 

Held og lykke med projektet. 

Anmeld

22. september 2011

modesty

Tjek indlægssedlen.

Anmeld

23. september 2011

lotte-pigen

NJN: Tillykke med mavsen. Jeg tror at jeg følger dit råd, og lader være med at teste i næste måned, for jeg har virkelig på fornemmelsen at jeg skal vente lidt endnu på de 2 streger. Så nu skal jeg bare have den mens. Forventer den d. 30/9.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.