vand...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2009

bette

hele tiden råber mikkel på vand.. han drikker meget ofte synes jeg.
gør jeres små også det?

jeg er begyndt sådan at tænke lidt på om det mon er normalt´... om han har sukkersyge eller et eller andet... ja i know lyder underligt.. men ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2009

Joan ( Smallie )

Niels drikker også rigtig meget syntes jeg. Og det sidste stykke tid er han begyndt at tisse igennem om natten fordi han drikker så meget.

Såååå tror ikke det er helt unomalt, men indrømmet jeg har da også tænkt over at han drikker rigtig meget.

Men han løber jo så også rundt lige så snart han er vågen ski ikke tit han sidder stille så måske naturligt nok at han er tørstig

Joan

Anmeld

24. januar 2009

Lene76

Viktor drikker osse vildt meget vand..... han kalder mooooo også kommer han med glasset han tisser osse meget men heldigvis ik igennem.
Tror det er meget normalt, el retter det er det hos mig for mine dp børn drikker osse meget.

knus fra Lene

Anmeld

24. januar 2009

Tikki

Er han forkølet? For så trækker de primært vejret gennem munden og det bliver man tørstig af. Her siger Iza konstant: "vai vai" (vand) og "jei tøstig" i tiden - især om natten , så hun har en drypfri vanddunk i hendes seng, så vi ikke skal rende hos hende i tide og utide om natten.

Anmeld

24. januar 2009

Mary

Kan det være fordi han lige har lært at sige vand eller tørstig el lign? Synes Annika hun voldbruger ord når hun lige har fanget dem. Fx er ALT varmt lige for tiden

Tror ikke der er noget at bekymre sig om - synes jeg oplever perioder hvor Annika spiser rigtig meget, mon ikke også de kan have perioder hvor de får mere væske end ellers..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.