Jo, både Mathilde og Frederikke er blevet til i første forsøg 
Dog er jeg ikke helt sikker på at det sker denne gang, da min mand ligger ude i hverdagene (pga. arbejde). Sååååh... vi har sikkert ikke fået ramt ægløsningen denne gang! 
Ved du hvad!! Det synes jeg bare lyder som en knald god ide! Du må se hvad han siger....Det kunne da være super hyggeligt
ja det kunne være super hyggeligt! Vi er faktisk også begge to MERE end klar til at få nr 2... meeen jeg har jo lige et studie som jeg først er færdig med til juli 2012... og det ville helt klart være smartest at få det i hus først 

haha men om et par måneder, så kunne man jo godt "tillade" sig at blive gravid... så når jeg jo ligepræcis at blive færdig og gå direkte over på dagpenge barsel

vi må se tiden an. Nu var det jo heller ikk ligefrem let for os at få Viktor, så vi forventer på ingen måde at det vil gå som smurt næste gang... men man kan jo altid blive positivt overrasket! 
jeg håber ihvertfald at DU/I har held i denne måned - selvom han har været lidt fraværende. det er jo hørt om før at de små bæster (sædceller) overlever i op til 4 dage i den lune hule og SÅ slår til 
Anmeld