Billige graviditetstests!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

VNB skriver:

ej hvor blir det bare spændende! Jeg håber virkelig den er der så! 

Du giver da lige en opdatering ikk?  

Tak for de krydsede fingre!  Jeg håber dælme også at den er der....kunne være være så dejligt!!

Jo, giver helt sikkert en lille opdate

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Benjamins'mor

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hey girls!!

www.amazon.co.uk kan man købe billige g-tests.

Jeg har netop lige købt en pakke med 25 stk. high sensitive til 77 danske kroner inkl. fragt - det ER billigt!

Bestilte i øvrigt mine tirsdag, og idag - kun 2 dage efter er de modtaget!

Anyway, ville bare lige dele adressen med jer, da der bestemt er store besparelser ifht. herhjemme.

Ha en fortsat god dag

Når jeg er ved gennemse bestilling har jeg så betalt?

Anmeld

22. september 2011

VNB

Tak for de krydsede fingre!  Jeg håber dælme også at den er der....kunne være være så dejligt!!

Jo, giver helt sikkert en lille opdate

jamen var det ikk noget med at du har ret nemt ved at blive gravid? synes jeg at jeg huske at du fortalte inde på morville  så i skal nok helt sikkert ikke vente længe 

man blir sku da helt skruk nu...! måske jeg skulle lave en lille hurtig aftale med Mogens - så vi kunne følges ad  der er jo kun 2.5 måned til Viktor fylder 1 år!  

Anmeld

22. september 2011

AnnaK89

Hvilken kategori skal man ind under?

Anmeld

22. september 2011

lucas<3

Hey girls!!

Jeg har netop lige købt en pakke med 25 stk. high sensitive til 77 danske kroner inkl. fragt - det ER billigt!

Anyway, ville bare lige dele adressen med jer, da der bestemt er store besparelser ifht. herhjemme.

Ha en fortsat god dag

Hvormeget er det man skal gange med .?

Anmeld

22. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

VNB skriver:

jamen var det ikk noget med at du har ret nemt ved at blive gravid? synes jeg at jeg huske at du fortalte inde på morville  så i skal nok helt sikkert ikke vente længe 

man blir sku da helt skruk nu...! måske jeg skulle lave en lille hurtig aftale med Mogens - så vi kunne følges ad  der er jo kun 2.5 måned til Viktor fylder 1 år!  

Jo, både Mathilde og Frederikke er blevet til i første forsøg

Dog er jeg ikke helt sikker på at det sker denne gang, da min mand ligger ude i hverdagene (pga. arbejde). Sååååh... vi har sikkert ikke fået ramt ægløsningen denne gang!

Ved du hvad!! Det synes jeg bare lyder som en knald god ide! Du må se hvad han siger....Det kunne da være super hyggeligt

Anmeld

23. september 2011

VNB

Jo, både Mathilde og Frederikke er blevet til i første forsøg

Dog er jeg ikke helt sikker på at det sker denne gang, da min mand ligger ude i hverdagene (pga. arbejde). Sååååh... vi har sikkert ikke fået ramt ægløsningen denne gang!

Ved du hvad!! Det synes jeg bare lyder som en knald god ide! Du må se hvad han siger....Det kunne da være super hyggeligt

ja det kunne være super hyggeligt! Vi er faktisk også begge to MERE end klar til at få nr 2... meeen jeg har jo lige et studie som jeg først er færdig med til juli 2012... og det ville helt klart være smartest at få det i hus først 

haha men om et par måneder, så kunne man jo godt "tillade" sig at blive gravid... så når jeg jo ligepræcis at blive færdig og gå direkte over på dagpenge barsel  

vi må se tiden an. Nu var det jo heller ikk ligefrem let for os at få Viktor, så vi forventer på ingen måde at det vil gå som smurt næste gang... men man kan jo altid blive positivt overrasket! 

jeg håber ihvertfald at DU/I har held i denne måned - selvom han har været lidt fraværende. det er jo hørt om før at de små bæster (sædceller) overlever i op til 4 dage i den lune hule og SÅ slår til 

Anmeld

23. september 2011

freiasmor

som en anden os spørger om, hvilken kategori skal man ind under kiggede derinde igår men er simpelthen så dum til at finde sådanne sager

Anmeld

23. september 2011

pastry26

Hey girls!!

Ha en fortsat god dag

Tusind tak for tippet! Vi har godt nok lige købt til en måneds forbrug inde på billige-teste.dk. Det var en ok pris, men ikke lige så billigt, som dit køb... Håber nu ikke jeg for brug for endnu en omgang, men hvis jeg gør, så køber jeg dem helt sikkert derinde fra..

Anmeld

23. september 2011

Christina.78

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.