Andre der synes de skal føde nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

BABYPIGEnr4

ano14316 skriver:

Jeg ville absolut ikke have noget i mod at skulle føde nu 

Jeg har mange mens lign. smerter, jeg er helt umenneskelig træt, og er nød til at sove min. 2 timer til middag, og jeg har rigtig mange bækkensmerter og spændinger henover lænden.. 

Over den sidste uges tid er plukkeveerne virkelig taget til, nogen er så kraftige om natten at jeg ligger og pruster som en anden hvalros. det samme gælder mens smerter.. 

Så jeg luftede for jordemoderen idag at jeg ikke helt tror der går 3 uger før der sker noget, og det var hun ikke helt uenig i.. 

det var tilgengæld rigtig dejligt at få at vide at bebs nu stod fast i bækkenet - gjorde h'n ikke sidste jeg var der. Bebs blev idag skudt til 3100 gr. så det er jo også dejligt.. 

tasken er pakket, alt er klar, alt er købt ind så nu må det bare gerne ske.. 

De mens lign. smerter er det under maven, hvis det er, så er det nok ligamentsmerter. Jeg synes det eneste der hjælper er at lægge sig ned.

Mod smerter og uro om natten, så synes jeg et varmt bad om aftenen hjælper rigtig meget. Jeg er også en enkelt gang gået i bad om natten.

Min slimprop gik i går, så nu regner jeg med der er max en uge til, som der står i bøgerne De sidste tre gange er der gået 2-3 dage efter den er gået til jeg har født. Jeg har også haft så mange plukveeer siden sidste lørdag, så jeg er ved at blive skør

Baby'este hilsner fra Helle (35+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

BABYPIGEnr4

MajseMaja skriver:

Jeg er begyndt at have menslignende smerter oftere, og i nat var det helt vildt. Er enormt øm i lænden og kroppen, og er vist bare utålmodig nu :-) kan slet ikke vente til at få lillemanden i mine arme. Jeg troede dog det var hårdere at være gravid, så klager ikke. Men bliver dog træt ved tanken hvis jeg skal gå 14 dage over tid..

Det lyder som ligamentsmerter.

Glad for at høre det er nemmere for dig

Anmeld

25. september 2011

Frøken J.

Puha hvor vi alle døjer.. Jeg har termin om en uge, og jeg vil gerne have hende ud nu. Synes det er ret hårdt efterhånden..

Anmeld

25. september 2011

BABYPIGEnr4

Frøken J. skriver:

Puha hvor vi alle døjer.. Jeg har termin om en uge, og jeg vil gerne have hende ud nu. Synes det er ret hårdt efterhånden..

Der er kort tid til din termin, så kan sandelig godt forstå du vil føde lige nu

Selv om det er fjerde gang fór mig, så synes jeg alligevel det er hårdt. Heldigvis er vi sådan indrettet, at man glemmer det værste når man står med guldklumpen i armene og hun/han kigger en intenst i øjnene og griber om ens fingre med stor styrke og intensitet. Så er det jo det hele værd

Anmeld

3. november 2011

BABYPIGEnr4

fik skøn pige på 3280 g. den 4. oktober kl. 03.31 efter tre tímers veer. God fødsel. Desværre 3 uger for tidligt og hun havde vejrtrækningsproblemer og ville ikke spise. har nu været hjemme i 1 uge efter tre hårde uger på neonathalafd. på Hillerød sygehus.

Hun skal hedde Kaja

Baby hilsner fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.