ano14316 skriver:
Jeg ville absolut ikke have noget i mod at skulle føde nu 
Jeg har mange mens lign. smerter, jeg er helt umenneskelig træt, og er nød til at sove min. 2 timer til middag, og jeg har rigtig mange bækkensmerter og spændinger henover lænden..
Over den sidste uges tid er plukkeveerne virkelig taget til, nogen er så kraftige om natten at jeg ligger og pruster som en anden hvalros. det samme gælder mens smerter..
Så jeg luftede for jordemoderen idag at jeg ikke helt tror der går 3 uger før der sker noget, og det var hun ikke helt uenig i.. 
det var tilgengæld rigtig dejligt at få at vide at bebs nu stod fast i bækkenet - gjorde h'n ikke sidste jeg var der. Bebs blev idag skudt til 3100 gr. så det er jo også dejligt..
tasken er pakket, alt er klar, alt er købt ind så nu må det bare gerne ske..
De mens lign. smerter er det under maven, hvis det er, så er det nok ligamentsmerter. Jeg synes det eneste der hjælper er at lægge sig ned.
Mod smerter og uro om natten, så synes jeg et varmt bad om aftenen hjælper rigtig meget. Jeg er også en enkelt gang gået i bad om natten.
Min slimprop gik i går, så nu regner jeg med der er max en uge til, som der står i bøgerne
De sidste tre gange er der gået 2-3 dage efter den er gået til jeg har født. Jeg har også haft så mange plukveeer siden sidste lørdag, så jeg er ved at blive skør
Baby'este hilsner fra Helle (35+5)
Anmeld