Andre der synes de skal føde nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2011

BABYPIGEnr4

Forvandet som ligger mellem de to hinder gik i lørdags og siden da har jeg haft de mest sindssyge pukveer, som gør at min livmoder er fuldstændig smadret af alle de sammentrækninger. Jeg kan ikke sove om natten og vågnede flere gange i nat med ligamentsmerter og plukveeer. Jeg har intet overskud om dagen og kæmper med bare at få lagt et åndsvagt gardin op. Det hjælper lidt med varmedunk om natten, men så vågner jeg til gengæld totalt svedig - ja ikke særlig hyggeligt

Har selvfølgelig også svangerskabssukkersyge og har lige fået at vide i går, at langtidsmålingen af mit blod viser forhøjede tal. Det betyder at jeg ikke engang må spise 1/2 frugt eller sukkerfri marmelade mere - så er det bare ikke sjovt mere.

Vil bare føde nu og have det overstået

Hvordan har I andre det - er det bare en dans på

Jeg har termin den 25. oktober 2011.

Baby'este hilsner Helle (35+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

cdk29

Jeg har faktisk også oplevet en forandring den sidste uge - bare ikke lige på samme niveau som dig.

Jeg har indtil videre kunnnet alt hvad jeg plejer, det går bare en lille smule langsommere. Men nu er jeg begyndt at få vand rundt omkring i kroppen, det strammer på fødderne og hænderne. Samtidig med er jeg også blevet mere træt og det bliver svære og svære at rejse sig osv.

Ved godt det er meget små bagateller i forhold, men vi er jo også ved at nærme os den dejligt termin

Anmeld

22. september 2011

MajseMaja

Jeg er begyndt at have menslignende smerter oftere, og i nat var det helt vildt. Er enormt øm i lænden og kroppen, og er vist bare utålmodig nu :-) kan slet ikke vente til at få lillemanden i mine arme. Jeg troede dog det var hårdere at være gravid, så klager ikke. Men bliver dog træt ved tanken hvis jeg skal gå 14 dage over tid..

Anmeld

23. september 2011

BABYPIGEnr4

cdk29 skriver:

Jeg har faktisk også oplevet en forandring den sidste uge - bare ikke lige på samme niveau som dig.

Jeg har indtil videre kunnnet alt hvad jeg plejer, det går bare en lille smule langsommere. Men nu er jeg begyndt at få vand rundt omkring i kroppen, det strammer på fødderne og hænderne. Samtidig med er jeg også blevet mere træt og det bliver svære og svære at rejse sig osv.

Ved godt det er meget små bagateller i forhold, men vi er jo også ved at nærme os den dejligt termin

Jeg trøster mig også med at hun snart skal ud Jeg har heldigvis ikke vand i hænderne og kun lidt i den ene fod. Hvornår har du termin?

Baby'este hilsner fra Helle (35+3)

Anmeld

23. september 2011

BABYPIGEnr4

MajseMaja skriver:

Jeg er begyndt at have menslignende smerter oftere, og i nat var det helt vildt. Er enormt øm i lænden og kroppen, og er vist bare utålmodig nu :-) kan slet ikke vente til at få lillemanden i mine arme. Jeg troede dog det var hårdere at være gravid, så klager ikke. Men bliver dog træt ved tanken hvis jeg skal gå 14 dage over tid..

Bare tanken om at gå over tid - uhh kuldegysninger. Jeg har dog heldigvis fået at vide af lægen onsdag, at jeg kan blive sat i gang når hun vejer 4 kg., fordi jeg har svangerskabssukkersyge Men det er da en trøst

Anmeld

23. september 2011

MajseMaja

BABYPIGEnr4 skriver:

Bare tanken om at gå over tid - uhh kuldegysninger. Jeg har dog heldigvis fået at vide af lægen onsdag, at jeg kan blive sat i gang når hun vejer 4 kg., fordi jeg har svangerskabssukkersyge Men det er da en trøst

Så skulle der da være gode chancer for du ikke skal gå over tid..

Anmeld

23. september 2011

cdk29

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg trøster mig også med at hun snart skal ud Jeg har heldigvis ikke vand i hænderne og kun lidt i den ene fod. Hvornår har du termin?

Det er vist også meget lidt vand jeg har i kroppen i forhold til andre, det føles bare helt vildt mærkeligt.

Jeg er sat til den 17/10, så der er heldigvis ikke så længe til.

Vi var ved jordemor i går oppe og høre omkring amning og den første tid - helt vild som det kan gøre at man bare glæder sig endnu mere og tænker at nu må det snart gerne være

Anmeld

23. september 2011

ano14316

Jeg ville absolut ikke have noget i mod at skulle føde nu 

Jeg har mange mens lign. smerter, jeg er helt umenneskelig træt, og er nød til at sove min. 2 timer til middag, og jeg har rigtig mange bækkensmerter og spændinger henover lænden.. 

Over den sidste uges tid er plukkeveerne virkelig taget til, nogen er så kraftige om natten at jeg ligger og pruster som en anden hvalros. det samme gælder mens smerter.. 

Så jeg luftede for jordemoderen idag at jeg ikke helt tror der går 3 uger før der sker noget, og det var hun ikke helt uenig i.. 

det var tilgengæld rigtig dejligt at få at vide at bebs nu stod fast i bækkenet - gjorde h'n ikke sidste jeg var der. Bebs blev idag skudt til 3100 gr. så det er jo også dejligt.. 

tasken er pakket, alt er klar, alt er købt ind så nu må det bare gerne ske.. 

Anmeld

23. september 2011

NinaNymannMadsen

vil også bare gerne føde nu. har dog termin om 16 dage så ikk så lang tid igen som du har.

men har siden igår haft så mange plukveer og hele weekenden havde jeg reglmæssigeplukveer.

er ret sikker på slimproppen er røget også men aner det ikke og ved slet ikk med det der forvand for det har ejg aldrig hørt om før så aner ikk hvordan jeg lige skulle opdage det.

men har virkelig mange mange plukveer og har faktis også ondt idag så nu må vi jo se om der sker noget.

krydser for der snart sker noget for os alle i oktober gruppen bare sådan snart

Anmeld

24. september 2011

Tullemuzz

Vores lille pige har lagt sig fast i bækkenet så jeg har svært ved og gå normalt, sidde med samlet ben og maven bliver hurtigt tung når jeg står op, har vildt ondt i lænden når jeg ligger ned og så er lillepigen pokkers aktiv hele tiden så, og har mange plukveer så nu kan jeg snart ikke vente mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.