Meget ustabil.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Har i en tidlig alder haft en søster som jeg har "taget" mig lidt af, da vores mor ik var så meget tilstede....

Fik som 18 årig en abort som jeg var presset ud i af min eks kæreste....

Min mor har svigtet mig på rigtig mange måder, hver gang der er brug for hende så stikker hun halen imellem benene og bruger sit job som undskyldning....

Min far har haft kræft hvor hun heller ik deltog, min søster sku hente og bringe ham på sygehuset... Men min mor tager al the kredit nu..... ???

Vores far er ret tyranisk hvis man kan sige det... Da vi var mindre og måske havde en anden mening end ham blev vi nedstiret med ondt blik indtil vi skiftede mening???

Og hvis mor havde givet lov til ting og han sagde nej, så benægtede hun at hun rent faktisk havde sagt ja... Så fik vi skraldet.....

Nu har jeg selv børn som min mor svigter, løber fra aftaler med dem, så jeg står med børn der er kede af det... Har lyst til og tage dem fra hende, sige hun skal holde sig væk....

Men er opdraget til og få den her dårlige samvittighed... Så når jeg er mest gal tænker jeg at nu ringer jeg og siger det, så går der et splitsekund, og så tænker jeg at det kan jeg jo ik, de er mine forældre???Og føler at vi SKAL vælge dem først altid.... Og blir faktisk ret jaloux hvis de vælger andre først end os....

Men er det okay de skider sådan på mig, min søster og mine børn???

Synes tit jeg burde snakke med nogen om det, mig og min søster har desværre hverken overskud eller føler vi har "ret" til og sige fra overfor det her (tror det er fordi min far er så tyranisk)... Og vi hader dem sjællent på samme tid, vi har ik fået "nok" på samme tid endnu... Og tror det er det der skal til for vi tør sige fra overfor dem..... ???

Hva skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

B&J

jeg kan kun sige skriv et brev omkring dine følelser om alt det her og at de pænt sagt skal holde sig væk ind til de kan og vil overholde de ting de skal...

du kan ikke gøre noget i deres hjem men du kan bestemme havd der skal ske i dit hjem...

at dine børn bliver skuffet osv det har de ikke fortjent så syntes du også skal gøre det for deres skyld... for det hjælper ikke du lever for evigt i deres magt på den måde det kan man altså ikke holde til..

jeg sender dig verdens største krammer

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan kun sige skriv et brev omkring dine følelser om alt det her og at de pænt sagt skal holde sig væk ind til de kan og vil overholde de ting de skal...

du kan ikke gøre noget i deres hjem men du kan bestemme havd der skal ske i dit hjem...

at dine børn bliver skuffet osv det har de ikke fortjent så syntes du også skal gøre det for deres skyld... for det hjælper ikke du lever for evigt i deres magt på den måde det kan man altså ikke holde til..

jeg sender dig verdens største krammer

Skrive et brev til min mor???

Har overvejet det, men hun er faktisk ret ustabil selv.... Så er bange for hendes reaktion?

Tænk hvis hun bryder helt sammen??? Det kan selvfølgelig ik være min hovedpine... Men ville få det ELENDIGT af det... Kan nok ik helt frigøre mig rigtigt....

Anmeld

22. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Skrive et brev til min mor???

Har overvejet det, men hun er faktisk ret ustabil selv.... Så er bange for hendes reaktion?

Tænk hvis hun bryder helt sammen??? Det kan selvfølgelig ik være min hovedpine... Men ville få det ELENDIGT af det... Kan nok ik helt frigøre mig rigtigt....

som du skriver kan det ikke være din hovede pine du må til at gøre op med dig selv hvad du vil for det andet er jo heller ikke godt

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Nej man er nok nød til og være lidt kold i den situation....

Om det er hende eller mig der bryder sammen er vel et fedt, så ville det nok føles bedre og sige tingene ligeud....  Men det er virkelig ikke nogen let opgave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.