Negtiv G-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Hvis jeg er gravid er jeg i dag 3+0 - altså en uge før forventet mens.

Har købt en test som kan teste en uge inden og den tog jeg i morges....

Og ØV - den var negativ!!!

Tror I den kan vende til posiv ved at man venter nogle dage, eller en uge????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

TbCp

Ja det tror jeg helt bestemt! Jeg ville vente til den dag du skulle have mens og så teste igen.

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja det tror jeg helt bestemt! Jeg ville vente til den dag du skulle have mens og så teste igen.

Ja og det havde jeg også lovet mig selv at jeg ville, meeen testen kaldte desværre på mig i dag

Går jo med en øv følelse nu og den næste uge - men håber

Tak for dit svar

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

22. september 2011

babymus77

Forstår godt hvordan du har det:-) jeg hader ugen op til mens fordi jeg netop også prøver med tidlige test for at se om jeg ku være heldig... Jeg sku være 3+5 i dag tog en test i går som var negativ!!! Så jeg tror heller ikke på det!!! Har lovet mig selv at jeg ser på lørdag om det kommer!!!! Krydser for dig at den er der;-)

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvis jeg er gravid er jeg i dag 3+0 - altså en uge før forventet mens.

Har købt en test som kan teste en uge inden og den tog jeg i morges....

Og ØV - den var negativ!!!

Tror I den kan vende til posiv ved at man venter nogle dage, eller en uge????

Den kan sagtens nå at blive positiv! Det er en relativt lille procentdel der kan teste positivt så tidligt. Jeg testede dagen før forventet mens, altså 3+6 og den var negativ. Først flere dage over forventet mens fik jeg de to streger, så håbet er ikke ude endnu

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Den kan sagtens nå at blive positiv! Det er en relativt lille procentdel der kan teste positivt så tidligt. Jeg testede dagen før forventet mens, altså 3+6 og den var negativ. Først flere dage over forventet mens fik jeg de to streger, så håbet er ikke ude endnu

Jubiiii - Håber og håber

Så det KAN lykkedes!!

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Forstår godt hvordan du har det:-) jeg hader ugen op til mens fordi jeg netop også prøver med tidlige test for at se om jeg ku være heldig... Jeg sku være 3+5 i dag tog en test i går som var negativ!!! Så jeg tror heller ikke på det!!! Har lovet mig selv at jeg ser på lørdag om det kommer!!!! Krydser for dig at den er der;-)

Det er bare SÅ træls at ugen op til er SÅ svær

for dig på lørdag

Håber og håber

Anmeld

22. september 2011

babymus77

Dejligt med en som forstår hehe:-) du ka nå endnu da det var 3+ du testede!! Jeg tror ik min er der denne gang da det måske burde i går??!! Ved det ikke:-) læg en besked i brev så ka vi støtte hinanden;-) håber der snart kommer to fine streger til dig;-) knus

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Dejligt med en som forstår hehe:-) du ka nå endnu da det var 3+ du testede!! Jeg tror ik min er der denne gang da det måske burde i går??!! Ved det ikke:-) læg en besked i brev så ka vi støtte hinanden;-) håber der snart kommer to fine streger til dig;-) knus

Vi kan begge nå det endnu

Jeg er bare LIDT træt af at jeg testede - der er længe til torsdag

for dig på lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.