kan slet ikke lige overskue det mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

camillahave

Øv, det lyder træls. vi må håbe der snart sker noget! 

Kender dog selv utålmodigheden, jeg er 40+3, og er nået til det punkt hvor jeg bare ikke gider mere graviditet! har samtidig en dreng som lige er blevet 2år, så der er nok at se til samtidig.

var hos jdm igår og få løsnet hinder, men det er der ikke sket noget yderligere af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Septemberspiren

Åhh, det med forkølelsen kan jeg lige sætte mig ind i... Jeg har været snot forkølet siden tirsdag og i dag er jeg 40+6. Har slet ikke kunnet overskue at skulle igennem en fødsel, så selvom jeg virkelig også er utålmodig nu, så er jeg glad for, at det trods alt ikke er sat igang endnu. Heldigvis er der små tegn på bedring i dag, så håber at det går noget bedre i morgen, hvor jeg også skal have løsnet hinder (hvis muligt). Held og lykke med fødslen...

Anmeld

22. september 2011

VNB

øv hvor træls at du har det sådan Trine... 

men han kommer LIGE OM LIDT  så hold ud lidt endnu! 

Det blir bare så spændende at se det lille nye ansigt! Åh suk... man blir skisme da helt skruk igen! hihi 

Og hvor ser du bare FLOT ud! din mave sidder virkelig pænt. Så nyd den i en uges tid endnu, og prøv at få slappet så meget af som du kan. du kan tids nok få brug for alle kræfter! (tro mig )

Jeg ville ønske at jeg kunne komme med et hjælpene råd.. men jeg oplevede heldigvis ikk nogen gener selv, så jeg er lidt på bar bund..  Men tror altid at hvile, en god film under et lunt tæppe og lidt chokolade er godt 

knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.