kan slet ikke lige overskue det mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. september 2011

TrineMine86

ja som overskriften lyder, så kan jeg bare ikke overskue at være gravid længere nu  synes ellers jeg har haft det okei indtil nu, men er idag 39+5 og er ved at være utålmodig, mest fordi jeg tror der er influenza på vej til mig, er hamrende forkølet, snottet, føler mig varm og har hamrende hovedpine.. og så samtidig med halsbrand, kvalme/opkast, for højt BT, trykken på lunger osv..

tak fordi i læste på mit pyleri, har nok bare lidt en øv dag, håber dagen i morgen bliver bedre og jeg kan se lyst på det hele igen, der er jo trods alt ikke så længe til at bettemanden kommer ud

ihh.. burde skamme mig over at være så pylleret, det er jo fantastisk at være så tæt på at få sin største drøm i opfyldelse, men lige nu fylder de dårlige ting bare det meste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Mutti2B

Sender dig lige et . Det er ok at være utålmodig og pylret. Go bedring

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

TrineMine86 skriver:

ja som overskriften lyder, så kan jeg bare ikke overskue at være gravid længere nu  synes ellers jeg har haft det okei indtil nu, men er idag 39+5 og er ved at være utålmodig, mest fordi jeg tror der er influenza på vej til mig, er hamrende forkølet, snottet, føler mig varm og har hamrende hovedpine.. og så samtidig med halsbrand, kvalme/opkast, for højt BT, trykken på lunger osv..

tak fordi i læste på mit pyleri, har nok bare lidt en øv dag, håber dagen i morgen bliver bedre og jeg kan se lyst på det hele igen, der er jo trods alt ikke så længe til at bettemanden kommer ud

ihh.. burde skamme mig over at være så pylleret, det er jo fantastisk at være så tæt på at få sin største drøm i opfyldelse, men lige nu fylder de dårlige ting bare det meste

nåee ja.. ej at forglemme så er vandet i benene gået fuldstændigt amok, kan slet ikke bevæge mine tæer mere.. øv.. min søster, der er sygeplejerske (og som har været på en svangreafdeling, og set STORE fødder&nbsp fik lidt et chok da hun så mine fødder her til aften, hun synes godt nok også de var blevet tykke, så det siger jo nok ikke så lidt

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

Mutti2B skriver:

Sender dig lige et . Det er ok at være utålmodig og pylret. Go bedring

tak, det varmer  selvom jeg er sur på mig selv over at være så negativ..

Anmeld

21. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ik for at gøre dig bange, men det lyder altså vældig meget som svangerskabsforgiftning!! Det hele passer. Så skynd dig til læge i morgen, hvis du stadig har det sådan! Håber det bare er influensa, og du snart får din bette. Vh Stine

Anmeld

21. september 2011

_-Kathrine-_

Du får lige en kæmpe
Og som en anden skriver lige få tjekket op på dit helbred! Det kunne nemlig godt være tegn på ssf...!

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

StineW79 skriver:

Ik for at gøre dig bange, men det lyder altså vældig meget som svangerskabsforgiftning!! Det hele passer. Så skynd dig til læge i morgen, hvis du stadig har det sådan! Håber det bare er influensa, og du snart får din bette. Vh Stine

ja meget af det tyder på SSF, men har rendt til kontrol for SSF flere gange ugentlig, det sidste lange stykke tid, men har kun 1 + protein i urinen og selvom mit BT er alt for højt og har andre symtpomer, så er der ikke tegn på det i blodprøverne.. heldigvis

skal til JM i morgen, så der bliver der jo tjekket op på det igen, men tak fordi du skrev det, det kunne jo sagtens være det..

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

_-Kathrine-_ skriver:

Du får lige en kæmpe
Og som en anden skriver lige få tjekket op på dit helbred! Det kunne nemlig godt være tegn på ssf...!

takker  jeg bliver allerede tjekke hyppigt for SSF og indtil videre er der ikke tegn på det i blodprøverne, så..

skal til JM imorgen, så må jeg høre hvad hun siger til dette

tak for svar

Anmeld

21. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jeg var indlagt i 1 1/2 uge pga 1 plus i urin, højt blodtryk og monster føde. Jeg havde det faktisk fint, lige indtil en eftermiddag hvor jeg bare fik det som du lyder til at ha det lige nu! Det kan bare komme ud af det blå. Kvalme, opkast, flimmer for øjene og tryggen for brystet, snurren ihænder og fødder. Ville helt sikkert blive tjekket igen!!! Vh Stine

Anmeld

21. september 2011

CamillaValby

Du får lige et kæmpe

for at baby snart kommer.

Kender utålmodigheden alllll for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.