Hvad gør i? ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Vi har nu prøvet 3 måneder at blive gravide med vores barn nummer 2! (Ja jeg ved godt det ikke er længe) men vi blev gravide lige med det samme i første forsøg, men mistede det igen 2 uger efter den glædelige nyhed! Nu har jeg jo så ikke kunne lade vær med at tænke og tænke, og håbe og håbe hver evig eneste dag, at der kommer 2 streger! - lige op til mens tester og tester jeg, og kan slet ikke styre mig!

Jeg er blevet "besat" om tanken at skulle blive gravid igen, men der sker ikke så meget. Jeg skulle ha haft min mens i lørdags, den kom ikke, og er først i dag vist nok på vej! Der er og har aldrig været kuk i min cyklus! ( Det er altså ikke sådan at jeg går og kigger på eller køber børnetøj, tanken om en baby gør mig bare glad) 

Mit spørgsmål til jer der også prøver at blive gravide, og ikke rigtig kan slippe tankerne om det, og til jer der nu er gravide men havde det ligesom mig:

Hvordan kommer i væk fra ønsket om at skulle blive gravide, så det ikke fylder hver dag, jeg kan mærke jeg er så ked af at min mens nu kom i dag, og kan slet ikke vente til jeg kan teste igen! Jeg synes hver måned er LANG, fordi jeg kun venter på testdag!

Jeg er ikke i tvivl om at vi nok skal blive gravide, jeg har bare mistet tålmodigheden, og ønsker bare at "glemme" det lidt og så lad det komme når det kommer! JEG KAN BARE IKKE FINDE UD AF DET! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Mor85

uha det kender jeg godt har selv har/er selv været der. prøver bare at lade være med at tænke på det. for nu mere du tænker på det sker der nok ikke så meget.

jeg har næsten opgivet nu for tankerne fylder rigtig meget og man bliver så ked af det hver gang.

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Mor85 skriver:

uha det kender jeg godt har selv har/er selv været der. prøver bare at lade være med at tænke på det. for nu mere du tænker på det sker der nok ikke så meget.

jeg har næsten opgivet nu for tankerne fylder rigtig meget og man bliver så ked af det hver gang.

Lige præcis, man bliver så nedtrykt og ked af det! OG det er ikke til at holde ud. Endelig troede jeg at den var der denne måned, da min mens ikke kom lør,søn,man,tirs kun få pletblødninger, men i dag var der lidt mere blod og lidt mere rødligt. Så tænker at Mens nu er på vej, selvom håbet om at jeg er gravid, stadig kører rundt i hovedet, og jeg bliver ved med at "tænke" arh det kan da stadig godt være, og nogen har jo prøvet at bløde lidt i starten og bla bla bla. Hvorfor kan man dog ikke bare slippe det hele lidt, der er jo hverken noget at gøre fra eller til! 

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

Det at du tænker så meget over at blive gravid, og som du selv kalder det er ''besat''. Kan godt forsinke din mens. Bare lige info, hvis du ikke vidste det. 

Anmeld

21. september 2011

Mor85

jeg kan ikke rigtig slippe det fordi jeg er så (desparart staves) og det bare skal være nu og her. jeg har overvejet om mig og manden overhoved passer sammen.

men selvom jeg bilder mig selv ind at jeg ikke tænker på det ligger det i min nderbevisthed og det har det gjort i mange år nu.

Anmeld

21. september 2011

Mor85

hov underbevished

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Mor85 skriver:

jeg kan ikke rigtig slippe det fordi jeg er så (desparart staves) og det bare skal være nu og her. jeg har overvejet om mig og manden overhoved passer sammen.

men selvom jeg bilder mig selv ind at jeg ikke tænker på det ligger det i min nderbevisthed og det har det gjort i mange år nu.

Jeg forstår udemærket hvad du mener.

Nu kom min mens så i dag! ØV ØV ØV!

Jeg prøver virkelig at tænke på noget andet denne gang, men det er svært. DEt første jeg gjorde da jeg fik min mens, var at regne ud hvornår jeg næste gang har ÆL og hvornår jeg næste gang skal forvente min mens. Dumme, Dumme mig! Væk, Væk, Væk med de tanker! men tålmodighed ejer jeg ikke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.