Vi har nu prøvet 3 måneder at blive gravide med vores barn nummer 2! (Ja jeg ved godt det ikke er længe) men vi blev gravide lige med det samme i første forsøg, men mistede det igen 2 uger efter den glædelige nyhed! Nu har jeg jo så ikke kunne lade vær med at tænke og tænke, og håbe og håbe hver evig eneste dag, at der kommer 2 streger! - lige op til mens tester og tester jeg, og kan slet ikke styre mig!
Jeg er blevet "besat" om tanken at skulle blive gravid igen, men der sker ikke så meget. Jeg skulle ha haft min mens i lørdags, den kom ikke, og er først i dag vist nok på vej! Der er og har aldrig været kuk i min cyklus! ( Det er altså ikke sådan at jeg går og kigger på eller køber børnetøj, tanken om en baby gør mig bare glad) 
Mit spørgsmål til jer der også prøver at blive gravide, og ikke rigtig kan slippe tankerne om det, og til jer der nu er gravide men havde det ligesom mig:
Hvordan kommer i væk fra ønsket om at skulle blive gravide, så det ikke fylder hver dag, jeg kan mærke jeg er så ked af at min mens nu kom i dag, og kan slet ikke vente til jeg kan teste igen! Jeg synes hver måned er LANG, fordi jeg kun venter på testdag!
Jeg er ikke i tvivl om at vi nok skal blive gravide, jeg har bare mistet tålmodigheden, og ønsker bare at "glemme" det lidt og så lad det komme når det kommer! JEG KAN BARE IKKE FINDE UD AF DET! 
Anmeld