hvilke Prewalkers har i købt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Ranarupta

MinBabyOscar <3 skriver:

min søn har dem her fra bundgaard. de sidder godt på hans fod og han prøver ikk at tage dem af og han støtter ordentligt på dem og det hele

http://www.growingfeet.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-20103p.html

Dem har jeg haft i kikkerten (Bare i brune)
Synes, at de ser gode ud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

FruHolm <3

Ranarupta skriver:

Dem har jeg haft i kikkerten (Bare i brune)
Synes, at de ser gode ud! 

det er de også for der er god støtte i sålen, var i sko forretning for at købe dem hvor jeg sagde jeg ville have dem der var bedst for de små fusser de anbefaldte dem

Anmeld

22. september 2011

LISBETH:-)

Ranarupta skriver:

Ved du, om det er alle Babysam, der har Bundgaard på tilbud?

Nej det ved jeg desværre ikke:-(

Anmeld

10. april 2014

Fie_GoBabyGo

Jeg er af den overbevisning, at børn ikke skal have sko eller prewalkers inden de begynder at gå stabilt udenfor. Små børnefødder har brug for at fornemme underlaget med fodsålen, for at finde balancen og føle musklerne i fødderne. Desuden skal de små fødder have plads til at vokse. Så så længe dit barn kravler og tumler rundt er det en god ide at have bare fødder eller skridsikre strømper på. Når dit barn begynder at gå omkring udenfor, er det først nødvendigt med rigtige sko. Til de små børn er det vigtigt, at sålen ikke er for hård – den skal let kunne bøjes mellem pegefinger og tommelfinger. Derudover er det vigtigt at skoene sidder godt fast på foden, med en fast hælkappe og enten snørrebånd eller velcrolukning, så man har mulighed for at stramme skoen fast om foden, så den sidder godt. Skoen må derudover ikke veje for meget, så de let kan løfte sine fødder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.