hvilke Prewalkers har i købt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. september 2011

ChatH

Valdemar er nu 1 år og han rejser sig op af alt!!! Så tænkte han skulle have nogen prewalkers men hvad kan i anbefale. tænker det skal være nogen til inden for for han har støvler og sko til udenfor.. men nogen der gør at han støtter ordentlig på foden

hvad kan i anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

LISBETH:-)

Siger også skofus eller bundgaard begynder sko. Jeg har lige købt et par bundgaard i babysam hvor de var sat 50 % ned:-)

Anmeld

21. september 2011

ChatH

lisbeth2910 skriver:

Siger også skofus eller bundgaard begynder sko. Jeg har lige købt et par bundgaard i babysam hvor de var sat 50 % ned:-)

så må jeg hellere i babysam

Anmeld

21. september 2011

Brams

CVVE skriver:

Valdemar er nu 1 år og han rejser sig op af alt!!! Så tænkte han skulle have nogen prewalkers men hvad kan i anbefale. tænker det skal være nogen til inden for for han har støvler og sko til udenfor.. men nogen der gør at han støtter ordentlig på foden

hvad kan i anbefale??

Bundgaard kan klart anbefales

Vi har også haft nogle fra Adi (Tops eget skomærke)

Anmeld

21. september 2011

ChatH

Brams skriver:

Bundgaard kan klart anbefales

Vi har også haft nogle fra Adi (Tops eget skomærke)

Tak jeg må ud i morgen og se hvad jeg kan finde

Anmeld

21. september 2011

Laulund87

Kan rød gå? For så har jeg et par til salg der næsten ikke er brugt, Bundgaard Prewalker

Anmeld

21. september 2011

ChatH

Laulund87 skriver:

Kan rød gå? For så har jeg et par til salg der næsten ikke er brugt, Bundgaard Prewalker

er der også pigeting på? men åhh tror sku faren vil rynke på næsen har du et billede??

Anmeld

21. september 2011

Laulund87

CVVE skriver:

er der også pigeting på? men åhh tror sku faren vil rynke på næsen har du et billede??

https://www.baby.dk/debat/130814pi1/babyudstyr/roede-bundgaard-prewalker-str-19--naesten-nye.aspx

Altså jeg synes jo bestemt godt de kan bruges til en dreng

Anmeld

22. september 2011

Ranarupta

lisbeth2910 skriver:

Ved du, om det er alle Babysam, der har Bundgaard på tilbud?

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

CVVE skriver:

hvad kan i anbefale??

min søn har dem her fra bundgaard. de sidder godt på hans fod og han prøver ikk at tage dem af og han støtter ordentligt på dem og det hele

http://www.growingfeet.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-20103p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.