1-0 til mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Ayasmor

Dansker I Holland skriver:

Hehe hvor fint smiler.. godt billede Hvor gammel er hun ?

Tak skal du have. Hun bliver 3 til jul. Desværre har hun noget at et overbid pga. sutten, så den gik altså ikke længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Steph_Laurits

Hehe, årh den lille trold!!

Hun er bare SÅ dygtig, og gud hvor jeg savner hende

Anmeld

21. september 2011

Ayasmor

StephanieJ skriver:

Hehe, årh den lille trold!!

Hun er bare SÅ dygtig, og gud hvor jeg savner hende

Jah hun er nemlig så.. hvor sødt altså.. hun har faktisk også nævnt dig nogle gange siden

Anmeld

21. september 2011

VNB

Ayasmor skriver:

Det var nu heller ikke helt nemt når hun lå der med bævrende undermund og sagde "jeg har ikke nogen sut".. Hun må få en lille gave som belønning for at være så dygtig. Den er heller ikke helt sjov

uha nej jeg kan godt forstå at det ikk var spor sjovt...  

hun har helt sikkert fortjent en lille gave - og du har fortjent et kæmpe skulder klap! 

Anmeld

21. september 2011

Dansker I Holland

Ayasmor skriver:

Tak skal du have. Hun bliver 3 til jul. Desværre har hun noget at et overbid pga. sutten, så den gik altså ikke længere

Nå ok træls da Jeg har hørt at hvis de stopper med sutten inden de bliver 4 år, så retter suttebidet sig igen, men ved ikke om det er en myte, da mine unger ikke har eller brugt sut.. Min yngste på 10 mdr bruger kun sut når hun skal sove

Anmeld

21. september 2011

Ayasmor

Dansker I Holland skriver:

Nå ok træls da Jeg har hørt at hvis de stopper med sutten inden de bliver 4 år, så retter suttebidet sig igen, men ved ikke om det er en myte, da mine unger ikke har eller brugt sut.. Min yngste på 10 mdr bruger kun sut når hun skal sove

Håber nu også det retter sig. Min datter bruger den ogs kun når hun skal sove, men det har været nok

Anmeld

21. september 2011

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Jah hun er nemlig så.. hvor sødt altså.. hun har faktisk også nævnt dig nogle gange siden

Er det rigtigt?
Hvad siger hun? 

Smelte smelte. Ville sgu ønske jeg stadig var der. Der går næsten ikke en dag hvor jeg ikke tænker på dem - utroligt så meget de går i hjertet på en.

Anmeld

22. september 2011

Ayasmor

StephanieJ skriver:

Er det rigtigt?
Hvad siger hun? 

Smelte smelte. Ville sgu ønske jeg stadig var der. Der går næsten ikke en dag hvor jeg ikke tænker på dem - utroligt så meget de går i hjertet på en.

Hun har bare spurgt efter hvor du er henne.. Jah de kravler under huden på en de små søde unger

Anmeld

22. september 2011

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Hun har bare spurgt efter hvor du er henne.. Jah de kravler under huden på en de små søde unger

Ååårh
Så må jeg have gjort et godt indtryk  
Kan hun godt huske mit navn?

Bliver nødt til at komme nord på en dag
Er det næste år hun holder?

Anmeld

22. september 2011

Hvem?

Ayasmor skriver:

Idag var dagen hvor at vi gik igang med plan slut med sut. Her ses resultatet efter 1½ time

Ej, et godt billede - det er sådan et billede hvor jeg glæder mig over mine ikke bruger sut.

Og kanon du holdte ved!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.