Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag var dagen hvor at vi gik igang med plan slut med sut. Her ses resultatet efter 1½ time
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Idag var dagen hvor at vi gik igang med plan slut med sut. Her ses resultatet efter 1½ time
tillykke med sejren
og hvor er det et fantastisk billedet
forår skriver: tillykke med sejren og hvor er det et fantastisk billedet
Tak skal du have.. Jeg kunne heller ikke lade være med at tage billede inden hun blev flyttet op i seng.. Det har været en hård omgang for hende..
hihi ej hvor ser det bare sødt ud. Hun ligger der fuldstændig udmattet lille pus....
FLOT at du holdt ud! Jeg frygter virkelig den dag hvor vi skal vende Viktor af med sutten.. den er hans bedste ven! yaiks!
Hold op hvor er det bare et skønt billede
VNB skriver: hihi ej hvor ser det bare sødt ud. Hun ligger der fuldstændig udmattet lille pus.... FLOT at du holdt ud! Jeg frygter virkelig den dag hvor vi skal vende Viktor af med sutten.. den er hans bedste ven! yaiks!
Det var nu heller ikke helt nemt når hun lå der med bævrende undermund og sagde "jeg har ikke nogen sut".. Hun må få en lille gave som belønning for at være så dygtig. Den er heller ikke helt sjov
Brams skriver: Hold op hvor er det bare et skønt billede
tak skal du have... Er også ret vild med det.. Et billede siger bare meget mere
Hehe hvor fint smiler.. godt billede Hvor gammel er hun ?
Haha .. Hvor er hun bare skøn
Og dejligt at det lykkedes (:
Maja_4000 skriver: Haha .. Hvor er hun bare skøn Og dejligt at det lykkedes (:
Tak skal du have.. Er måske også en lille bitte smule stolt lige nu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128