Anonym skriver:
mig og manden har prøvet at lave nr 2 baby i 3 mdr.. jeg kan ikke forstå at det ikke er lykkes endnu
blev gravid i første forsøg med den første.. så det er så svært at acceptere at det ikke lykkes så hurtigt anden gang
jeg er så bange for at jeg ikke kan blive gravid igen
der er ikke noget jeg ønsker mig mere end en lille baby og at vores datter kan blive storesøster..
hvordan væbner i jer med tålmodighed
jeg kunne tude konstant og tænker ikke på andet end babyer..
ved godt at jeg allerede har en, og nogen ingen børn har, men hun er bare så stor og jeg ville så gerne have en til..

til dig
Jeg tror det sværeste er at komme ud af den der "årh nej hvad nu hvis....?" tankegang.
For den har du jo slet ingen grund til at have
1) du har en velskabt pige, så et eller andet må du kunne 
2) I har været igang i tre måneder
Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker, så jeg prøver bare lige at snakke lidt til din tvangstanker for de gør ikke noget godt for dig andet end at stresse din krop.
Prøv evt at sætte dig et delmål? fx hvis du ryger, drikker kaffe eller skal tabe dig et par kg - altså så fokusere på det (ting der også hjælper til fertiliteten
)
Hvis du mangler sikkerhed kan du evt få tjekket hos en gynækolog at du stadig har æg og få lavet en sædprøve på manden, om ikke andet så for at få de dumme tanker sat lidt skakmat 
er sikker på det nok skal komme
Anmeld