århh jeg er så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

mig og manden har prøvet at lave nr 2 baby i 3 mdr.. jeg kan ikke forstå at det ikke er lykkes endnu blev gravid i første forsøg med den første.. så det er så svært at acceptere at det ikke lykkes så hurtigt anden gang

jeg er så bange for at jeg ikke kan blive gravid igen der er ikke noget jeg ønsker mig mere end en lille baby og at vores datter kan blive storesøster..

hvordan væbner i jer med tålmodighed jeg kunne tude konstant og tænker ikke på andet end babyer..

ved godt at jeg allerede har en, og nogen ingen børn har, men hun er bare så stor og jeg ville så gerne have en til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Blirnokaldrigfru

Håber du har heldet med dig næste måned Sender positive tanker til dig og krydser fingre, held med det !

Anmeld

21. september 2011

Giraffen

Anonym skriver:

mig og manden har prøvet at lave nr 2 baby i 3 mdr.. jeg kan ikke forstå at det ikke er lykkes endnu blev gravid i første forsøg med den første.. så det er så svært at acceptere at det ikke lykkes så hurtigt anden gang

jeg er så bange for at jeg ikke kan blive gravid igen der er ikke noget jeg ønsker mig mere end en lille baby og at vores datter kan blive storesøster..

hvordan væbner i jer med tålmodighed jeg kunne tude konstant og tænker ikke på andet end babyer..

ved godt at jeg allerede har en, og nogen ingen børn har, men hun er bare så stor og jeg ville så gerne have en til..

til dig

Jeg tror det sværeste er at komme ud af den der "årh nej hvad nu hvis....?" tankegang.

For den har du jo slet ingen grund til at have 

1) du har en velskabt pige, så et eller andet må du kunne

2) I har været igang i tre måneder

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker, så jeg prøver bare lige at snakke lidt til din tvangstanker for de gør ikke noget godt for dig andet end at stresse din krop.

Prøv evt at sætte dig et delmål? fx hvis du ryger, drikker kaffe eller skal tabe dig et par kg - altså så fokusere på det (ting der også hjælper til fertiliteten )

Hvis du mangler sikkerhed kan du evt få tjekket hos en gynækolog at du stadig har æg og få  lavet en sædprøve på manden, om ikke andet så for at få de dumme tanker sat lidt skakmat 

er sikker på det nok skal komme

Anmeld

21. september 2011

1Wish

Hej

Jeg tror slet ikke du skal bekymre dig overhovedet. Siden du har været gravid før, så er alt umiddelbart iorden og nogle gange tager det længere tid end andre gange.

Man siger at man skal ha prøvet et år før man evt kan komme i behandling så 3 mdr er ingenting

Prøv at lade vær med at tænke så meget over det og lad naturen gå sin gang Held og lykke og for den snart er der

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

til dig

Jeg tror det sværeste er at komme ud af den der "årh nej hvad nu hvis....?" tankegang.

For den har du jo slet ingen grund til at have 

1) du har en velskabt pige, så et eller andet må du kunne

2) I har været igang i tre måneder

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker, så jeg prøver bare lige at snakke lidt til din tvangstanker for de gør ikke noget godt for dig andet end at stresse din krop.

Prøv evt at sætte dig et delmål? fx hvis du ryger, drikker kaffe eller skal tabe dig et par kg - altså så fokusere på det (ting der også hjælper til fertiliteten )

Hvis du mangler sikkerhed kan du evt få tjekket hos en gynækolog at du stadig har æg og få  lavet en sædprøve på manden, om ikke andet så for at få de dumme tanker sat lidt skakmat 

er sikker på det nok skal komme

hvor er du bare sød men ja måske jeg skulle fokusere på noget andet.. kan godt tabe nogle kilo, og skære ned på rygningen eller stoppe

så må fokusere lidt på det istedet... men det er sku svært..

men tak for de opmuntrende ord

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

miss_ice skriver:

Hej

Jeg tror slet ikke du skal bekymre dig overhovedet. Siden du har været gravid før, så er alt umiddelbart iorden og nogle gange tager det længere tid end andre gange.

Man siger at man skal ha prøvet et år før man evt kan komme i behandling så 3 mdr er ingenting

Prøv at lade vær med at tænke så meget over det og lad naturen gå sin gang Held og lykke og for den snart er der

tak ja jeg håber også på at det lykkedes lige pludselig.. alle omkring mig får bare små babyer i øjeblikket, det er lidt svært når man selv så brændende ønsker sig en

Anmeld

21. september 2011

1Wish

I knooow Når man virkelig er skruk er der bare gravide maver og bebser overalt. Vi er selv igang på 12. måned nu Hååber virkelig det lykkedes og vi slipper for læge hjælp

Men ja, prøv at tænk på andre ting og "glem" projekt baby så er jeg sikker på det blir nemmere og hurtigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.