voks i håret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Bshizzle

Jeg tror osse min dreng var omkring de 2 år da han fik rigtig voks i håret UDEN parfume/parabaner mm..

Men allerede fra da han var helt lille, da puttede jeg tit noget af hans babycreme eller vaseline i håret på ham

Idag er han jo 5 år.. og GUD være med os hvis han lige har fået sat strit-hår og vi kommer til at pille i det..
...Han går meget op i hans hår pt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Mikkel's mor <3 skriver:

Hejsa kom lige til at tænke på hvornår det er iorden at bruge voks i håret på børn ?
hvad syntes i ?

Hm...

frederic er født med hanekam, men da han var lille og havde fe hår var det nok at bruge vand...

Da han var omkring 8-9 mdr begyndte vi at bruge gele, ikke meget og uden skadelige stoffer.

Omkring 1½ år skifted vi til alm gele/voks. Ikke noget klistert eller lign., men det der tørrer og bliver stift. Dertil kommer han jo i bad hver aften.

Nu er han 3 år og vælger selv om han vil have sat hår eller ej. 

Anmeld

29. september 2011

Mikkel's mor <3

Bshizzle skriver:

Jeg tror osse min dreng var omkring de 2 år da han fik rigtig voks i håret UDEN parfume/parabaner mm..

Men allerede fra da han var helt lille, da puttede jeg tit noget af hans babycreme eller vaseline i håret på ham

Idag er han jo 5 år.. og GUD være med os hvis han lige har fået sat strit-hår og vi kommer til at pille i det..
...Han går meget op i hans hår pt..

Hehe hvor sødt.. god ide med vaseline

Anmeld

29. september 2011

Mikkel's mor <3

Mor til Frederic skriver:

Hm...

frederic er født med hanekam, men da han var lille og havde fe hår var det nok at bruge vand...

Da han var omkring 8-9 mdr begyndte vi at bruge gele, ikke meget og uden skadelige stoffer.

Omkring 1½ år skifted vi til alm gele/voks. Ikke noget klistert eller lign., men det der tørrer og bliver stift. Dertil kommer han jo i bad hver aften.

Nu er han 3 år og vælger selv om han vil have sat hår eller ej. 

okay mikkel er knap 10 mdr og har prøvet med lidt voks.. men han har næsten intet hår så der går længe inden vi prøver igen men glæder mig nu til den dag vi kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.