voks i håret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.232 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Mikkel's mor <3

Hejsa kom lige til at tænke på hvornår det er iorden at bruge voks i håret på børn ?
hvad syntes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Tona

Mikkel's mor <3 skriver:

Hejsa kom lige til at tænke på hvornår det er iorden at bruge voks i håret på børn ?
hvad syntes i ?

Så længe den er svanemærket eller Astma/allergimærket, så den ikke indeholder skadelige stoffer eller parfume, så ville jeg da bare give den gas

Anmeld

21. september 2011

Nessie

Daniel er kun 2, og jeg vil kun putte en lille bitte smule i hans hår til særlige lejligheder, aldrig til hverdag. Og kun den jeg har købt hos øko-frisøren

Anmeld

21. september 2011

Mikkel's mor <3

Amandas-mor skriver:

Så længe den er svanemærket eller Astma/allergimærket, så den ikke indeholder skadelige stoffer eller parfume, så ville jeg da bare give den gas

Tak for dit svar.! armen de ser jo simpelthen så kære ud med lidt strit hår små banditter
må se om jeg ikke kan finde en

Anmeld

21. september 2011

Mikkel's mor <3

Nessie skriver:

Daniel er kun 2, og jeg vil kun putte en lille bitte smule i hans hår til særlige lejligheder, aldrig til hverdag. Og kun den jeg har købt hos øko-frisøren

Okay tak for dit svar.. er den så til at betale ?

Anmeld

21. september 2011

Nessie

Mikkel's mor <3 skriver:

Okay tak for dit svar.. er den så til at betale ?

Jeg kan faktisk ikke huske hvad den koster, 100 et eller andet, men synes den er meget drøj.
Min kæreste bruger det hver dag, og jeg bruger det kun en gang i mellem, men den holder da nogle måneder

Anmeld

21. september 2011

Mikkel's mor <3

Nessie skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske hvad den koster, 100 et eller andet, men synes den er meget drøj.
Min kæreste bruger det hver dag, og jeg bruger det kun en gang i mellem, men den holder da nogle måneder

Okay det var da ikke så galt.. må en tur ned til frisøren imorgen

Anmeld

29. september 2011

MorDk

Amandas-mor skriver:

Delvis enig her...

Tror ikke det er godt at give voks i håret hver dag... Hovedbunden skal have luft! Hvis håret altid er smurt ind i voks så kan hovedbunden ikke ånde og det kan ikke være særlig sundt!

Men ihhh det ser bare sødt ud når de små vildbasser har fået sat håret til narrestreger

Anmeld

29. september 2011

eElak

Mikkel's mor <3 skriver:

hvad syntes i ?

Jeg har først lige købt en "voks" lign ting til at knægten kan få i spidserne af håret. 

han er 2,5 år.

Idet at det ikke kommer i kontakt med hovedbunden, og at det gik lidt stærkt da jeg skulle købe den (var på vej til fotoshoot med ham), så blev det til Poly Swing. ;-)

Det har jeg nu ikke dårlig samvittighed over :-D

Jeg ved at han har fået lidt gele i håret nogle gange når han er hos hans far. For når far har, så vil han også.. og det rører mig nu ikke... Det er først sket her i de sidste måneder ;-)

Anmeld

29. september 2011

Tona

MorDk skriver:

Delvis enig her...

Tror ikke det er godt at give voks i håret hver dag... Hovedbunden skal have luft! Hvis håret altid er smurt ind i voks så kan hovedbunden ikke ånde og det kan ikke være særlig sundt!

Men ihhh det ser bare sødt ud når de små vildbasser har fået sat håret til narrestreger

Men jeg forestillede mig egnetlig bare at TS ville komme sådan lidt i spidserne og sådan. Ellers har du nok ret

Men ja, det ser godt nok sødt ud... min datter har voldsomt meget naturkrøl i sit hår og det er forholdsvist langt ovenpå hovedet især. Jeg kan ikke dy mig for lige at gøre det vådt og sådan så det virkelig krøller når vi skal ud til pænt. Så får hun en fik prinsessekrølle  Godt nok ikke med voks, men jeg sætter da hår på et barn på 8 mdr som jo nok er ligeglad trods alt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.