Træt træt træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Camillee

jeg har ingen råd andet end at lytte til din krop.
og så kan jeg fortælle du ikke et den eneste der er super træt,
jeg er 7+5 og er træt træt træt, kunne sove hele tiden. igår sov jeg fra ca 21-06 og var stadig træt Elias vækkede mig (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Tak, håber jeg også det gør for dig

Gid jeg kunne sove, så jeg kunne få trætheden ud.. Men næææh nej min hjerne skal ok holde mig vågen selvom det eneste jeg vil er at SOVE

Og stort tillykke med graviditeten Det er bare lykken når det sker

Jeg vil gerne bytte lidt.. Bare et par timer.. Jeg står op efter en nattesøvn på 9-10 timer.. Er vågen efter par timer.. Og er faktisk klar til at sove igen.. Utrolig belastende.. Men godt jeg går hjemme lige nu..

Mange tak.. Og stort tillykke til dig

Anmeld

21. september 2011

AnnePedersen

jeg er bare så enig med de andre, du er ikke alene. næsten alle er trætte. men jeg siger også, lyt til din krop. du "ejer" den ikke mere. og den prøver at fortælle dig hvad den og baby har brug for.

da jeg var gravid var jeg også træt i starten, så kom besvimelse osv osv. men jeg ville ikke sætte temopet ned. ikke før jeg blev tvunget på sygdoms barsel fordi det ikke var ansvarlig at jeg gik og besvimede. derefter blev det bedre men trætheden blev.

det tager på din krop at være gravid også selvom det kun er starten

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

AnnePedersen skriver:

jeg er bare så enig med de andre, du er ikke alene. næsten alle er trætte. men jeg siger også, lyt til din krop. du "ejer" den ikke mere. og den prøver at fortælle dig hvad den og baby har brug for.

da jeg var gravid var jeg også træt i starten, så kom besvimelse osv osv. men jeg ville ikke sætte temopet ned. ikke før jeg blev tvunget på sygdoms barsel fordi det ikke var ansvarlig at jeg gik og besvimede. derefter blev det bedre men trætheden blev.

det tager på din krop at være gravid også selvom det kun er starten

Ja det er nok det man skal indstille sig på, ens krop er ikke ens egen længere, og der er bare SÅ svært at acceptere.. Der skal virkelig laves om i ens tankegang.. Har jo været vant til at være herre over mig selv og mine handlinger.. 

Jeg ligger mig og slapper af alt hvad jeg kan og håber at jeg er bare lidt frisk til skolen i morgen.. Men tvivler..

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg vil gerne bytte lidt.. Bare et par timer.. Jeg står op efter en nattesøvn på 9-10 timer.. Er vågen efter par timer.. Og er faktisk klar til at sove igen.. Utrolig belastende.. Men godt jeg går hjemme lige nu..

Mange tak.. Og stort tillykke til dig

Jeg er helt frisk på en bytter

Gid det var mig der kunne sove så meget..

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

jeg har ingen råd andet end at lytte til din krop.
og så kan jeg fortælle du ikke et den eneste der er super træt,
jeg er 7+5 og er træt træt træt, kunne sove hele tiden. igår sov jeg fra ca 21-06 og var stadig træt Elias vækkede mig (:

Det må virkelig være hårdt også at have en lille at skulle stå op til.. Det synes jeg er vild sejt gået..

Men ja mine timer ligger også ca samme tid og jeg er på ingen måder frisk..

Anmeld

21. september 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Hejsa i skønne kvinder.. 

Jeg har for under en uge siden testet positivt og burde i dag være 4+5.. Vi er så lykkelige herhjemme... 

MEN jeg er bare SÅ træt... Jeg har været heldig at jeg har haft et par fridage fra studiet, men mit problem er at det kun er min krop der er MEGA træt og ikke hovedet.. Dvs lige meget hvor mange gange jeg ligger mig ned for at lukke et øje kan jeg ikke sove.. 

Er der nogen af jer derude der har et godt råd? Trøstende ord evt om hvor lang tid denne periode er på?

Her var den kun en månedstid hvor det var rigtig slemt.

Håber du snart får det bedre og stort tillykke med graviditeten.

camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og invitationer

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Her var den kun en månedstid hvor det var rigtig slemt.

Håber du snart får det bedre og stort tillykke med graviditeten.

camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og invitationer

Tak tak og sikke en god nyhed

Anmeld

21. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Det må virkelig være hårdt også at have en lille at skulle stå op til.. Det synes jeg er vild sejt gået..

Men ja mine timer ligger også ca samme tid og jeg er på ingen måder frisk..

han er knap 13 mdr (: synes ogå det er hårdt at være gravid lige nu, og så den dumme kvalme /:
men det er mest hårdt lige pt er nok skolen, for Elias grin og smil smitter og gør det SÅ meget nemmere (:

puha det er heltdigvis kun en periode (: det trøster jeg mig med, ihvertfald (:
jeg har heldigvis korte dage så det kunne have været værre (:

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

han er knap 13 mdr (: synes ogå det er hårdt at være gravid lige nu, og så den dumme kvalme /:
men det er mest hårdt lige pt er nok skolen, for Elias grin og smil smitter og gør det SÅ meget nemmere (:

puha det er heltdigvis kun en periode (: det trøster jeg mig med, ihvertfald (:
jeg har heldigvis korte dage så det kunne have været værre (:

Tro mig jeg har også korte dage, men det gør ikke at jeg næsten ikke falder i søvn Og det er ikke fordi læreren er kedelig

Ja jeg kan forestille mig at sådan en lille bisses positivitet smitter.. og som du skriver det er forhåbentlig kun for en tid, så vi må hænge i og trøste hinanden når det bliver hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.