Træt træt træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa i skønne kvinder.. 

Jeg har for under en uge siden testet positivt og burde i dag være 4+5.. Vi er så lykkelige herhjemme... 

MEN jeg er bare SÅ træt... Jeg har været heldig at jeg har haft et par fridage fra studiet, men mit problem er at det kun er min krop der er MEGA træt og ikke hovedet.. Dvs lige meget hvor mange gange jeg ligger mig ned for at lukke et øje kan jeg ikke sove.. 

Er der nogen af jer derude der har et godt råd? Trøstende ord evt om hvor lang tid denne periode er på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Anonym trådstarter

Hjælp kvinder.. 

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der har prøvet at være trætte under en graviditet.. Det kan da ikke helt passe kan det? 

Anmeld

21. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hejsa i skønne kvinder.. 

Jeg har for under en uge siden testet positivt og burde i dag være 4+5.. Vi er så lykkelige herhjemme... 

MEN jeg er bare SÅ træt... Jeg har været heldig at jeg har haft et par fridage fra studiet, men mit problem er at det kun er min krop der er MEGA træt og ikke hovedet.. Dvs lige meget hvor mange gange jeg ligger mig ned for at lukke et øje kan jeg ikke sove.. 

Er der nogen af jer derude der har et godt råd? Trøstende ord evt om hvor lang tid denne periode er på?

Det er jo lidt svært at svare på, hvor lang tid det skal stå på, kroppen skal jo vænne sig til, at der er noget i kroppen, som ikke plejer at være der

Anmeld

21. september 2011

tudliq

hihi , jeg var mere død end levende de første 4 måneder - derefter var jeg bare ca dobbelt så træt som normalt...  men jeg havde altså også en usædvanlig grum graviditet med fuld bækkenløsning fra 3 måned ( sengeliggende ) opkast flere gange om dagen HELE graviditeten osv osv....

og det hører jo heldivis sjældenhederne til at det er så slemt...

men jeg hørte fra alle at det var de første 3 måneder trætheden var så stor.....

så selvom det ikke lige passede på mig - så vil jeg tro det er ca standart at træthed varer 3 måneder...

det er en stor ting at være gravid   tillykke

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Hejsa i skønne kvinder.. 

Hej. Jeg er 5+0, og er ufattelig træt.. Dog sover jeg gerne 10 - 11 timer om dagen, for der er ingen liv i mig overhovedet.. Håber det snart går over..

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

tudliq skriver:

hihi , jeg var mere død end levende de første 4 måneder - derefter var jeg bare ca dobbelt så træt som normalt...  men jeg havde altså også en usædvanlig grum graviditet med fuld bækkenløsning fra 3 måned ( sengeliggende ) opkast flere gange om dagen HELE graviditeten osv osv....

og det hører jo heldivis sjældenhederne til at det er så slemt...

men jeg hørte fra alle at det var de første 3 måneder trætheden var så stor.....

så selvom det ikke lige passede på mig - så vil jeg tro det er ca standart at træthed varer 3 måneder...

det er en stor ting at være gravid   tillykke

Tusind tak Det er mega stort især fordi vi har prøvet i næsten et år.. Men hvor jeg ked af at høre at det har været så slemt for dig..

3 MDR??? Stakkels min skolegang for sådan som det står på nu bliver det sandelig svært at passe skolen  
Men krydser fingre for at de første dage er værst

Knus 

Anmeld

21. september 2011

Moms

Hej -

nej, du er absolut ikke alene. Det er meget normalt og det går over.

Så vidt jeg husker var det de første 3 mdr. hos mig.

Så begyndte jeg at blive forpustet og puste over ingenting og jeg kan huske, jeg havde svært ved at falde i søvn pga. min højrere puls. Det har jeg nu vænnet mig til....

Tillykke med graviditeten.

Der bliver mange spændende kropsforandringer at følge :-)

Moms

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Hej. Jeg er 5+0, og er ufattelig træt.. Dog sover jeg gerne 10 - 11 timer om dagen, for der er ingen liv i mig overhovedet.. Håber det snart går over..

Tak, håber jeg også det gør for dig

Gid jeg kunne sove, så jeg kunne få trætheden ud.. Men næææh nej min hjerne skal ok holde mig vågen selvom det eneste jeg vil er at SOVE

Og stort tillykke med graviditeten Det er bare lykken når det sker

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Det er jo lidt svært at svare på, hvor lang tid det skal stå på, kroppen skal jo vænne sig til, at der er noget i kroppen, som ikke plejer at være der

Ja og heldigvis for at der er noget andet i kroppen den ikke er vant til SOm min mand siger, helt alien agtigt

Håber dog det snart går over selvom det lader til at 3 mdr er ca normen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.