Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Tro mig søøde, det gjorde jeg også.men det var så dejligt at se baby ligge der og blinke, waaaw en oplevelse.
Tro mig søøde, det gjorde jeg også.men det var så dejligt at se baby ligge der og blinke, waaaw en oplevelse.
Ja det er stort
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: jaaaa vores helt egen lille klump
jaaaa vores helt egen lille klump
Hehe jaaa Glæder mig til du begynder og få MEGA mave på fniz... Er bare SÅ glad på dine vegne søde Var på tide at du blev gravid hihi...
Dansker I Holland skriver: Hehe jaaa Glæder mig til du begynder og få MEGA mave på fniz... Er bare SÅ glad på dine vegne søde Var på tide at du blev gravid hihi...
Det bliver også bare så hyggeligtJeg syntes også at det var på tide Jeg er sååå evig lykkelig, så nu skal han/hun bare blive derinde indtil Maj:d
Aww smukke, sikke en forskrækkelse Hvor er jeg glad for at alt er okay med jeres lille baby Og sikke et fint billede Fantastisk at I fik det med hjem og dejligt med så god en behandling
Ååårh, det er den dejligste følelse i verdenen når man har set hjerteblink!! Tillykke med at du skal være MOAR!!!
Kruse90 skriver: Det bliver også bare så hyggeligtJeg syntes også at det var på tide Jeg er sååå evig lykkelig, så nu skal han/hun bare blive derinde indtil Maj:d
Hehe ja og self gør den da det smiler.. hehe... Det er jeres skæbne
Dejligt søde... Jeg blødte også i starten. Så det skal nok gå!!!
Endnu engang stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128