Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.En kort fortælling:Søndag aften da Jan og jeg var på vej i seng, opdagede jeg at jeg havde ''blødt'' brunligt udflåd (undskyld detaljerne) Vi blev derfor rigtig rigtig bange og tænkte straks nu mister vi vores elskede baby.Jeg kontaktede mandag morgen Brædstrup Fertilitets klinik for at få dem til at berolige mig. Hun flyttede min scanning fra den 22 til igår (den. 20) for at vi kunne tjekke at alt var i orden.Vi kommer til scanning igår og ser den dejligste lille klump med blinkende hjerte Jeg begyndte at tude (øhh syntes jeg rimelig tit at jeg gør lige i tiden )Vi fik dette skønne billede med hjem, dog ligner det ikke en baby endnu, men det er vores skønne bevis på at baby er derVi fik en ny scanning på mandag kl 14.10 i Brædstrup. Han syntes vi skulle have lov at se baby lidt større og så var den en str. hvor vi kunne måle og nok se lidt mere Det er så dejligt at man føler sig godt behandlet og taget seriøst når man er nervøs.Undskyld det blev lidt langtKram en stolt kommende MOAR 7+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det dejligt, at alt er vel med den lille
Loa skriver: Hvor er det bare dejligt for jer!!!!Stort tillykke med det lille spirende gryn.....
Hvor er det bare dejligt for jer!!!!Stort tillykke med det lille spirende gryn.....
Ja det er bare så skønt, og så var det så vildt at se det lille væsen blinke Waaaaw
Lisbeth1985 skriver: Hvor er det dejligt, at alt er vel med den lille
Tak søødeMå indrømme at jeg var en smule nervøs, selvom jeg virkelig prøvede at sige til mig selv, roooolig det er ikke frisk blod og du har ikke voldsomme smerter. Men alligevel gik det ikke så godtJeg har igen i dag haft lidt brunligt udflåd, men er lidt mere rolig i dag, selvom det bestemt ikke er rart at have.
Kruse90 skriver: Hej piger.En kort fortælling:Søndag aften da Jan og jeg var på vej i seng, opdagede jeg at jeg havde ''blødt'' brunligt udflåd (undskyld detaljerne) Vi blev derfor rigtig rigtig bange og tænkte straks nu mister vi vores elskede baby.Jeg kontaktede mandag morgen Brædstrup Fertilitets klinik for at få dem til at berolige mig. Hun flyttede min scanning fra den 22 til igår (den. 20) for at vi kunne tjekke at alt var i orden.Vi kommer til scanning igår og ser den dejligste lille klump med blinkende hjerte Jeg begyndte at tude (øhh syntes jeg rimelig tit at jeg gør lige i tiden )Vi fik dette skønne billede med hjem, dog ligner det ikke en baby endnu, men det er vores skønne bevis på at baby er derVi fik en ny scanning på mandag kl 14.10 i Brædstrup. Han syntes vi skulle have lov at se baby lidt større og så var den en str. hvor vi kunne måle og nok se lidt mere Det er så dejligt at man føler sig godt behandlet og taget seriøst når man er nervøs.Undskyld det blev lidt langtKram en stolt kommende MOAR 7+3
Kruse90 skriver: Ja det er bare så skønt, og så var det så vildt at se det lille væsen blinke Waaaaw
uh var det ikke en underlig men helt igennem fantastisk følelse og se jeres lille baby?
Hvor dejligt alt var vel med det lille mirakel
Frøken J. skriver: Ej hvor dejligt! Og virkelig rart at få lidt tryghed
Ej hvor dejligt! Og virkelig rart at få lidt tryghed
Det var så dejligt med den tryghed det gav at se at den levede og så ud til at have det godt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128