Mig og min mand fik en datter for 14 mdr siden...-et lille mirakel faktisk! Vi var igennem en ICSI-behandling, men den lykkedes ikke......så valgte vi at holde pause, istedet for at prøve en behandling til med det samme, og VOILA, mamma her blev gravid au natural
Med de sædtal min mand havde/har, burde det nærmest være mission impossible!! Hans tal lød på 1 mio, og hans svømmere var meget dovne!
Vi er derfor MEGET taknemmelige for vores lille prinsesse, men JEG VIL GERNE HAVE ÈN TIL!!!!!!! Men hvor heldig har man lige lov til at være??
Vi har forsøgt os med lidt ekstra hygge den sidste måned, hvor jeg efterfølgende har ligget med nummeren i vejret og ja, I kender det jo nok......... nu går jeg så og venter på menses! Sidste gang jeg fik den, var den 17.aug, og der plejer vist at gå 30-31 dage imellem mine menstruationer....
Den sidste uge har jeg haft en mild kvalme on and off hver dag...dette får mig jo straks til at tænke : "YES!!, så er den der!!" Men ak og ve......tog en test i morges (og en i går eftermiddags) og de er bragende negative... udfra mine beregninger, så ville jeg være 4+5 i dag cirka....
Nu vil jeg bare have at russerne kommer i trusserne ASAP, fordi man bliver jo ved med at håbe, så længe man ikke bløder...og så begynder kroppen at sende falske signaler....og og og......ØV ALTSÅ!! Jeg vil bare SÅ gerne
"Måske er mit hcg-tal bare ikke højt nok endnu??" KOM NU KVINDEMENNESKE!!!!!!! - den gik ikke!! Op på hesten igen....koncentrer dig om dit arbejde; det er jo det du får din løn for!!!
Anmeld