Citroen C5 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.230 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2011

mth1987

Vi sælger vores dejlige citroën C5 weekend elegance fra 28.11.2005 den er sølvgrå, 2.0 benzin.

Vi sælger da vi hellere vil have en diesel bil. Den har fuldt overholdt service bog og er en ikke ryger bil. alle kvitteringer på reperationer på bilen medfølger. Der træk på. 17" alufælge med sommerdæk medfølger plus vinterdæk på stålfælge. den har fået skiftet kobling for 1 år siden, og skiftet bremser (skiver og klodser) for 6 mdr siden. bilen har kørt 189.000 km.

bilen har: fartpilot, køler i handskerum, høj justerbar forsæder, varme i forsæder, multifunkt. ret, abs, esp, 8 airbags, elruder, startspærer, fjernbetjent centrallås, tagreling, hængertræk, el sidespejle, 2-zone klima anlæg.

bilen er vurderet til 105.000 dog ved vi godt at det ikke er det vi får da økonomien nok trykker hos de fleste. Det en super familie bil. Og der er meget plads i den og stor kørekomfort. Kom med et bud. KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK. Spørg for mere info

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

mth1987

28. september 2011

mth1987

Øj den forsvandt hurtigt

Anmeld

28. september 2011

lisesp83

Du må kun oppe din salgstråd 1 gang ugentligt.

Læs evt reglerne herinde.

Anmeld

28. september 2011

mth1987

lisesp83 skriver:

Du må kun oppe din salgstråd 1 gang ugentligt.

Læs evt reglerne herinde.

Det er jeg udemærket godt klar over. Men når jeg ikke en gang selv når tilbage på siden syntes jeg den er røget lige lovligt hurtigt af!

Anmeld

28. september 2011

lisesp83

mth1987 skriver:

Det er jeg udemærket godt klar over. Men når jeg ikke en gang selv når tilbage på siden syntes jeg den er røget lige lovligt hurtigt af!

Det sker for os alle, men derfor må du jo ikke gøre det.  

Men held og lykke med salget, det er en fin bil.

Anmeld

28. september 2011

Mca<3

Jeg har lige solgt vores C5 er herinde   så det kan lade sig gøre .. Held og lykke

Anmeld

28. september 2011

mth1987

Mca<3 skriver:

Jeg har lige solgt vores C5 er herinde   så det kan lade sig gøre .. Held og lykke

Tak for opmuntringen må man høre om bilen og hvad i fik for den? Ku være rart at vide hvor meget man ku forvente at sælge den for nemlig da vi kun sælger til rigtige pris

Anmeld

28. september 2011

Mca<3

mth1987 skriver:

Tak for opmuntringen må man høre om bilen og hvad i fik for den? Ku være rart at vide hvor meget man ku forvente at sælge den for nemlig da vi kun sælger til rigtige pris

Ja da   1.8 fra 2003 , pæn , velholdt nysynet , 40000 kr .. Meget i underkanten men det er jo ikke til at sælge biler lige pt

Anmeld

28. september 2011

mth1987

Mca<3 skriver:

Ja da   1.8 fra 2003 , pæn , velholdt nysynet , 40000 kr .. Meget i underkanten men det er jo ikke til at sælge biler lige pt

Puha det var ikk meget. Nej det bare svært vi har indtil videre fået bud på 70.000 men det bare slet ikke nok da vores er ret ny og fremstår i god stand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.