6 uge og buskerne strammer allerede sygt :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

Hehe, det kommer altså først noget senere baby er jo ikke mere end et par cm nu

hov .. 5-6 mm faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

prik

Camillee skriver:

men mon ikke det går lidt i sig selv? måske du bare er oppustet? 

ja det kan godt være sys bare ikke jeg plejer at blive oppustet men selvfølgelig ingen ting er som det plejer jeg har en bette ''søhest'' i maven det ihvertfald det det ligner indtil videre har jeg da læst

Anmeld

21. september 2011

prik

Mulleunge skriver:

hov .. 5-6 mm faktisk

det os det der undre mig men det er nok  bare fordi jeg er oppustet håber bare det går væk inden baby blir større vil gerne kunne skjule det lidt endnu

Anmeld

21. september 2011

Mauser.

prik skriver:

det os det der undre mig men det er nok  bare fordi jeg er oppustet håber bare det går væk inden baby blir større vil gerne kunne skjule det lidt endnu

Det kan du også godt (; du skal noget længere hen før det er baby man kan se

Anmeld

21. september 2011

Camillee

prik skriver:

ja det kan godt være sys bare ikke jeg plejer at blive oppustet men selvfølgelig ingen ting er som det plejer jeg har en bette ''søhest'' i maven det ihvertfald det det ligner indtil videre har jeg da læst

hihi du venter en lille søhest (: men det passer vidst ret godt (:
jeg synes Elias lignede en bønne og dennegang måske lidt en vingummibamse

Anmeld

21. september 2011

prik

Camillee skriver:

hihi du venter en lille søhest (: men det passer vidst ret godt (:
jeg synes Elias lignede en bønne og dennegang måske lidt en vingummibamse

haha ja en bette søhest ved ikke hva barnet ligner endnu da jeg ikke har været til scanning endnu meen jeg har bare lidt svært ved de der scannings billeder.. når folk viser mig dem har jeg altid tænkt ihh en fin klat.. men det nok anderledes når det er ens egen..

en bønne det jo sundt og vingummibamse de søde hvor kært

Anmeld

21. september 2011

Camillee

prik skriver:

haha ja en bette søhest ved ikke hva barnet ligner endnu da jeg ikke har været til scanning endnu meen jeg har bare lidt svært ved de der scannings billeder.. når folk viser mig dem har jeg altid tænkt ihh en fin klat.. men det nok anderledes når det er ens egen..

en bønne det jo sundt og vingummibamse de søde hvor kært

var til scanning i uge 6 med splinten og det lignede enlig bare en lille klat, men da hun zoomede ind på den kom den findeste lille vingummi frem (: hehe den ligmede en lille vindgummebamse, (:

Elias blev en bønne da han til den første scannig havde langt sig med ryggen mod scanneren så man kunne ikke se hans arme og ben (: hehe men de var der (:

Anmeld

21. september 2011

prik

Camillee skriver:

var til scanning i uge 6 med splinten og det lignede enlig bare en lille klat, men da hun zoomede ind på den kom den findeste lille vingummi frem (: hehe den ligmede en lille vindgummebamse, (:

Elias blev en bønne da han til den første scannig havde langt sig med ryggen mod scanneren så man kunne ikke se hans arme og ben (: hehe men de var der (:

ih hvor jeg glæder mig til a se min ''søhest''

sys det er lidt hyggeligt at folk sys det ligner forskellige ting så som bønner og vingummibamser men jeg skal først til læge igen den 4.. ca i uge 8 .. og det er til blodprøver og alt sådanne tjek.. tænker lidt ''HVORNÅR KOMMER DEN FØRSTE SCANNING?? '' jeg vil se den bette ''søhest'' i starten kaldte min kæreste den for en ært fordi han mente den ikke var større det var den nok heller ikke nok bare meget mindre meen nu hvor jeg læser og læser om babyer blev det til søhest men ihh altså hvor er det bare spændende med en bette.. og du da heldig og skulle ha nr 2 !

min kæreste har tvillinge drenge på 3 en masse og se til så jeg glæder mig bare til a få min helt egen

Anmeld

22. september 2011

Camillee

prik skriver:

ih hvor jeg glæder mig til a se min ''søhest''

sys det er lidt hyggeligt at folk sys det ligner forskellige ting så som bønner og vingummibamser men jeg skal først til læge igen den 4.. ca i uge 8 .. og det er til blodprøver og alt sådanne tjek.. tænker lidt ''HVORNÅR KOMMER DEN FØRSTE SCANNING?? '' jeg vil se den bette ''søhest'' i starten kaldte min kæreste den for en ært fordi han mente den ikke var større det var den nok heller ikke nok bare meget mindre meen nu hvor jeg læser og læser om babyer blev det til søhest men ihh altså hvor er det bare spændende med en bette.. og du da heldig og skulle ha nr 2 !

min kæreste har tvillinge drenge på 3 en masse og se til så jeg glæder mig bare til a få min helt egen

vi kalder vores for splinten (; hehe det startede Jakob på da jeg blev gravid, så det hænger ved (:

det bliver spændende
til første lægesamtale (: hehe
hmm er det nakkefold scanningen? jeg var til terminsscanning (: men det er noget din lage skal hendvise til hvis i ikke selv vil betale (:

Vi er også rigtigt lykkelige for at vente nummer to
jeg Elsker min rolle som mor og alt hvad det indebære, som bæ bleer og at være vågen på de sene nattetimer, for det er bare alt værd (:

uh tvillinge drenge på 3? så er der gang i den? hehe
fantastisk (:

Anmeld

22. september 2011

prik

Camillee skriver:

vi kalder vores for splinten (; hehe det startede Jakob på da jeg blev gravid, så det hænger ved (:

det bliver spændende
til første lægesamtale (: hehe
hmm er det nakkefold scanningen? jeg var til terminsscanning (: men det er noget din lage skal hendvise til hvis i ikke selv vil betale (:

Vi er også rigtigt lykkelige for at vente nummer to
jeg Elsker min rolle som mor og alt hvad det indebære, som bæ bleer og at være vågen på de sene nattetimer, for det er bare alt værd (:

uh tvillinge drenge på 3? så er der gang i den? hehe
fantastisk (:

jeg har allerede været til to lægesamtaler .. den første hvor vi fandt ud a jeg var gravid.. så nr to hvor jeg fik afvide hva min termin var og fik afvide hvornår jeg skulle til blodprøve og sådan noget det så den 4 .. aner ikke hvornår første scanning er desværre

ja jeg glæder mig også til alle de ting.. for det kan kun være det hele værd.. ja der er totalt gang i den i weekenderne når vi har drengene.. og det er sku hyggeligt med ble skift og tøjskift på de to kryds ugler.. og jeg nyder det skam os selvom de ikke er mit eget kød og blod.. jeg elsker dem jo alligevel.. men glæder mig nu meget til a få min helt helt egen her der er det mere bettebaby den blir kaldt.. også søhest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.