Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
undre mig lidt over at mine cowboys bukser allerede strammer sygt meget.. (kan næsten ikke lukke dem ) plus at min mave allerede buler er det normalt i 6 uge ? kan det virkelig være rigtigt jeg allerede skal til a købe nyt tøj ? hvornår begyndte i a skifte ud i tøjet ? så det passede ? knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er i uge 7+5 og har allerede skiftet mine bukser ud, mest til kjoler, Jeg ELSKER at gå i kjole, men har været ude og købe et par ventebukser (: det er min anden graviditet men brug et elastik som "knap forlænger"
Camillee skriver: jeg er i uge 7+5 og har allerede skiftet mine bukser ud, mest til kjoler, Jeg ELSKER at gå i kjole, men har været ude og købe et par ventebukser (: det er min anden graviditet men brug et elastik som "knap forlænger"
ja det lyder som en go ide med en knapforlænger det går alligevel hurtigere end jeg lige havde regnet med må jeg ærlig indrømme
prik skriver: undre mig lidt over at mine cowboys bukser allerede strammer sygt meget.. (kan næsten ikke lukke dem ) plus at min mave allerede buler er det normalt i 6 uge ? kan det virkelig være rigtigt jeg allerede skal til a købe nyt tøj ? hvornår begyndte i a skifte ud i tøjet ? så det passede ? knus
det giver da lige lidt længere tid i ynglings bukserne (: jeg synes også det går så stærkt denne gang (: hehe og dumme mig, TILLYKKE med den lille spire
Camillee skriver: det giver da lige lidt længere tid i ynglings bukserne (: jeg synes også det går så stærkt denne gang (: hehe og dumme mig, TILLYKKE med den lille spire
ja det gør det (: troede der ville gå meget længere det skete så bare ikke
tusinde tak og tillykke til dig også med dem begge to
Mulleunge skriver: Det er fordi du er oppustet (; det går heldigvis i sig selv igen, køb evt leggins, dem kan man bruge stort set hele vejen igennem
Det er fordi du er oppustet (; det går heldigvis i sig selv igen, køb evt leggins, dem kan man bruge stort set hele vejen igennem
lad os da håbe det går over inden ejg blir ''rigtigt'' tyk
prik skriver: ja det gør det (: troede der ville gå meget længere det skete så bare ikke tusinde tak og tillykke til dig også med dem begge to
men mon ikke det går lidt i sig selv? måske du bare er oppustet?
prik skriver: lad os da håbe det går over inden ejg blir ''rigtigt'' tyk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128