Mærke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg kan ikke rigtig fornemme hvordan han ligger.. ud over hvor sparkene kommer fra.. men tror bestemt os han laver koldbøtter nogle gange.. Nu ligger min moderkage også foran.. så ved ik om det er derfor jeg ik kan mærke hvordan han ligger.. og så har jeg da også lidt fedt på sidebenene Men en aktiv fyr er han ved at være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

-Sigrid-

Nitz - 24+ skriver:

Jeg kan ikke rigtig fornemme hvordan han ligger.. ud over hvor sparkene kommer fra.. men tror bestemt os han laver koldbøtter nogle gange.. Nu ligger min moderkage også foran.. så ved ik om det er derfor jeg ik kan mærke hvordan han ligger.. og så har jeg da også lidt fedt på sidebenene Men en aktiv fyr er han ved at være..

Ja, hvor moderkagen ligger gør jo en stor forskel

jeg har også fedtet, det betyder ikke ngoet i den her sammenhæng

Anmeld

28. september 2011

Møn-Mor

Jeg har kunne mærke baby fra ca. uge 16-17 stykker indefra, men det er først nu, at jeg kan se det uden på maven, når baby bevæger sig .

I går (23+1) var det for første gang rigtig tydeligt - dog har jeg ingen fornemmelse af om det er boksning el. fodbold der bliver praktiseret og hvornår hvad er hvad.

/Winnie

Anmeld

28. september 2011

-Sigrid-

Møn-Mor skriver:

Jeg har kunne mærke baby fra ca. uge 16-17 stykker indefra, men det er først nu, at jeg kan se det uden på maven, når baby bevæger sig .

I går (23+1) var det for første gang rigtig tydeligt - dog har jeg ingen fornemmelse af om det er boksning el. fodbold der bliver praktiseret og hvornår hvad er hvad.

/Winnie

Så er det jo kickboksning

Anmeld

28. september 2011

Møn-Mor

-Sigrid-

Hehe det kan du jo ha' så evigt ret i .

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.