Mærke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.066 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. september 2011

-Sigrid-

Kan I også mærke hvordan baby ligger? Når h*n ikke sparker? 

Lige nu kan jeg mærke babys hoved, hun ligger (selvfølgelig) lidt krummet sammen, på tværs af maven, og så med benene ind mod min ryg. Hun ligger med benene over til højre, for jeg kan mærke blide puf derover fra. Og så kan jeg mærke hendes numse...

Kan I også det, eller er det ren indbildning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Sofiedk

-Sigrid- skriver:

Lige nu kan jeg mærke babys hoved, hun ligger (selvfølgelig) lidt krummet sammen, på tværs af maven, og så med benene ind mod min ryg. Hun ligger med benene over til højre, for jeg kan mærke blide puf derover fra. Og så kan jeg mærke hendes numse...

Nu har du jo været ret tidligt ude med at mærke spark og sådan også så vidt jeg husker? Så mon ikke det er helt sikkert du kan mærke det?

Jeg ved nogenlunde hvordan han ligger efter hvor jeg mærker spark og hvordan han sådan mosler sig rundt, men jeg synes ikke jeg kan mærke det med hænderne udenpå maven - ihvertfald ikke endnu

Anmeld

21. september 2011

TbCp

Jeg kan som regel mærke hvilken side han ligger i, og han har modsat hans storesøster venstre side som favorit , men om det er hoved eller numse kan jeg ikke mærke endnu.

Anmeld

21. september 2011

-Sigrid-

Sofiekdk skriver:

Nu har du jo været ret tidligt ude med at mærke spark og sådan også så vidt jeg husker? Så mon ikke det er helt sikkert du kan mærke det?

Jeg ved nogenlunde hvordan han ligger efter hvor jeg mærker spark og hvordan han sådan mosler sig rundt, men jeg synes ikke jeg kan mærke det med hænderne udenpå maven - ihvertfald ikke endnu

Jep, meget tror jeg egentlig

Jamen jeg kan jo heller ikke mærke en "hel" baby med næse og sådan, men jeg kan mærke formen, det bliver ligesom hårdt Hvis det giver nogen menning? 

Anmeld

21. september 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeg kan som regel mærke hvilken side han ligger i, og han har modsat hans storesøster venstre side som favorit , men om det er hoved eller numse kan jeg ikke mærke endnu.

Super, så det kommer? At det er normalt at man som mor kan mærke hvor baby ligger? 

Haha jeg troede jeg var tosset fordi jeg havde lagt mærke til hun som regl sparker mod højre

Anmeld

22. september 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Super, så det kommer? At det er normalt at man som mor kan mærke hvor baby ligger? 

Haha jeg troede jeg var tosset fordi jeg havde lagt mærke til hun som regl sparker mod højre

Jeps Og bare vent til hun bliver endnu større så kan du nærmest også se det uden på maven... min mave var, med vores datter, sommetider helt skæv fordi hun lå med rumpen ude mod højre

Anmeld

22. september 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeps Og bare vent til hun bliver endnu større så kan du nærmest også se det uden på maven... min mave var, med vores datter, sommetider helt skæv fordi hun lå med rumpen ude mod højre

Haha genialt

Min navle er blevet skæv ( &nbsp men det er så det - endnu

Anmeld

22. september 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Haha genialt

Min navle er blevet skæv ( &nbsp men det er så det - endnu

Haha en skæv navle Min er bare ved at blive helt flad, der er stort set ikke hul ned i den længere

Anmeld

22. september 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Haha en skæv navle Min er bare ved at blive helt flad, der er stort set ikke hul ned i den længere

Ja, det er enorm sært, den pejer mod højre nu 

Det følger ofte med en stor mave

Anmeld

23. september 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Jeg kan ikke mærke noget.... Kan kun fornemme hvor benene er når er bliver sparket og så TROR jeg at jeg kan mærke når det er armene H*n bevæger i stedet.... Men altså, hvad ved jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.