Pris til 20 kurverter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

celkt

tilbyder også gerne til sjællænderne... Har en del familie på sjælland, så kommer jævnligt over broen. Men det skal selvfølgeligt passe sammen.

Mine priser kommer helt an på hvad der skal i kagen, da noget er meget dyrere end andet. Men jeg siger materialer + 5 kr pr kuvert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

tilbyder også gerne til sjællænderne... Har en del familie på sjælland, så kommer jævnligt over broen. Men det skal selvfølgeligt passe sammen.

Mine priser kommer helt an på hvad der skal i kagen, da noget er meget dyrere end andet. Men jeg siger materialer + 5 kr pr kuvert...

skal du til sjælland den 21 oktober =??

Anmeld

21. september 2011

celkt

Anonym skriver:

skal du til sjælland den 21 oktober =??

det kunne måske arrengeres. Min far er desværre meget syg, så skal over og besøge ham igen snart. han bor i sorø, så hvis du kan hente der, kunne vi måske slå to fluer med et smæk.

Skriv gerne pb

Anmeld

21. september 2011

Lullaby

mulle7430 skriver:

en skam jeg bor i jylland ellers tog jeg 200 for 20 personer men håber du finder en

Tager du kun 200 kr for 20 personer?

Anmeld

21. september 2011

Lullaby

Anonym skriver:

hej alle jer super dygtige kage lavere ..

jeg skal holde fødselsdag d. 21 oktober og får en masse gæster på besøg... - jeg har sammenlagt fødselsdagen med min kæreste fordi vi har fødselsdag henholdvis 09-11 og 11-09 vi bliver indtil videre 10 personer - men ved at der muligvis kommer noget familie også.

ønske til "design" er at den skal ligne en amerkansk fodbold - eller have banen hvis i forstår... også vores navne på siden hvis man kan gøre det farven er ligemeget og alt det.

Vi kommer fra næstved.

og ønsker selvfølgelig en pris til hvad det bliver - for så kan jeg snakke videre med min kæreste.

Jeg bor i Vordingborg

Anmeld

21. september 2011

mulle7430

Lullaby skriver:

Tager du kun 200 kr for 20 personer?

ja jeg gør  jeg hygger mig med det og er ikke pro  

Anmeld

21. september 2011

Gulbak

mulle7430 skriver:

det kunne jeg da  prisen er 500 så når det er til 50 personer

Det var godt nok billigt - er du helt sikker på at du får dækket alle dine omkostninger? Hvis ja, vil jeg meget gerne vide hvor du handler ind :-)

Mvh. Dorthe

Anmeld

21. september 2011

mulle7430

Gulbak skriver:

Det var godt nok billigt - er du helt sikker på at du får dækket alle dine omkostninger? Hvis ja, vil jeg meget gerne vide hvor du handler ind :-)

Mvh. Dorthe

det gør jeg  men mine er heller ikke med fyld har lavet det 2 gange og skal så igen til bryllupskagen i maj men det går rundt jeg tabet ihvertfalde ikke på det  handler det mest i tyskland

Anmeld

21. september 2011

tina76

Bebisim skriver:

Jeg skal bruge 1 års fødselsdagskage til 50 pers. Bor i Roskilde. Men skal først bruges om 2 mdr. Nogle der vil hjælpe ?? )

Jeg vil da gerne hjælpe dig med en kage, jeg bor ved slagelse, men kan godt levere.

Skriv en besked til mig, hvis du er interesseret.

Anmeld

21. september 2011

tina76

Anonym skriver:

hej alle jer super dygtige kage lavere ..

jeg skal holde fødselsdag d. 21 oktober og får en masse gæster på besøg... - jeg har sammenlagt fødselsdagen med min kæreste fordi vi har fødselsdag henholdvis 09-11 og 11-09 vi bliver indtil videre 10 personer - men ved at der muligvis kommer noget familie også.

ønske til "design" er at den skal ligne en amerkansk fodbold - eller have banen hvis i forstår... også vores navne på siden hvis man kan gøre det farven er ligemeget og alt det.

Vi kommer fra næstved.

og ønsker selvfølgelig en pris til hvad det bliver - for så kan jeg snakke videre med min kæreste.

Jeg vil da gerne hjælpe dig med kagen, jeg bor ved slagelse, skriv en privat besked til mig, hvis du er interesseret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.