Pris til 20 kurverter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.565 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

hej alle jer super dygtige kage lavere ..

jeg skal holde fødselsdag d. 21 oktober og får en masse gæster på besøg... - jeg har sammenlagt fødselsdagen med min kæreste fordi vi har fødselsdag henholdvis 09-11 og 11-09 vi bliver indtil videre 10 personer - men ved at der muligvis kommer noget familie også.

ønske til "design" er at den skal ligne en amerkansk fodbold - eller have banen hvis i forstår... også vores navne på siden hvis man kan gøre det farven er ligemeget og alt det.

Vi kommer fra næstved.

og ønsker selvfølgelig en pris til hvad det bliver - for så kan jeg snakke videre med min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

mulle7430

Anonym skriver:

hej alle jer super dygtige kage lavere ..

jeg skal holde fødselsdag d. 21 oktober og får en masse gæster på besøg... - jeg har sammenlagt fødselsdagen med min kæreste fordi vi har fødselsdag henholdvis 09-11 og 11-09 vi bliver indtil videre 10 personer - men ved at der muligvis kommer noget familie også.

ønske til "design" er at den skal ligne en amerkansk fodbold - eller have banen hvis i forstår... også vores navne på siden hvis man kan gøre det farven er ligemeget og alt det.

Vi kommer fra næstved.

og ønsker selvfølgelig en pris til hvad det bliver - for så kan jeg snakke videre med min kæreste.

en skam jeg bor i jylland ellers tog jeg 200 for 20 personer men håber du finder en

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

en skam jeg bor i jylland ellers tog jeg 200 for 20 personer men håber du finder en

ja det er næsten en skam. synes faktisk næsten altid jeg har set herinde at det er piger fra jylland der laver kager, men kan godt være jeg bare har været uheldig ikke at se de andres "bopæl"

Anmeld

21. september 2011

Georgia

mulle7430 skriver:

Laver du bryllupskage i Jylland

Anmeld

21. september 2011

mulle7430

Georgia skriver:

Laver du bryllupskage i Jylland

har ikke prøvet det før men skal prøve til maj næste år ( for en herfra baby ) og jeg glæder mig helt vild til og prøve det

Anmeld

21. september 2011

mulle7430

Anonym skriver:

ja det er næsten en skam. synes faktisk næsten altid jeg har set herinde at det er piger fra jylland der laver kager, men kan godt være jeg bare har været uheldig ikke at se de andres "bopæl"

tror da også der er mange derover fra

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

tror da også der er mange derover fra

jeg håber da

Anmeld

21. september 2011

Georgia

mulle7430 skriver:

har ikke prøvet det før men skal prøve til maj næste år ( for en herfra baby ) og jeg glæder mig helt vild til og prøve det

Er du evt. interesseret i at lave en til 50 personer, i så fald, hvad er din pris
Det er d. 2/6-12

Anmeld

21. september 2011

mulle7430

Georgia skriver:

Er du evt. interesseret i at lave en til 50 personer, i så fald, hvad er din pris
Det er d. 2/6-12

det kunne jeg da  prisen er 500 så når det er til 50 personer

Anmeld

21. september 2011

Bebisim

Jeg skal bruge 1 års fødselsdagskage til 50 pers. Bor i Roskilde. Men skal først bruges om 2 mdr. Nogle der vil hjælpe ?? )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.