Så bliv dog forhelvede min tur !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Zilke's Mor <3

Ja nu skal i høre, da vi skulle have Zilke tog det os 6 måneder før at jeg blev gravid, og ja det er jo meget normalt efter at have været på p-piller i 7 år.

nu har vi så prøvet siden MARTS i år at blive gravide, og ja her sker det sku ingen ting. det er virkelig frustrerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

TR

Zilke's mor <3 skriver:

Ja nu skal i høre, da vi skulle have Zilke tog det os 6 måneder før at jeg blev gravid, og ja det er jo meget normalt efter at have været på p-piller i 7 år.

nu har vi så prøvet siden MARTS i år at blive gravide, og ja her sker det sku ingen ting. det er virkelig frustrerende

Jeg kan KUN give dig ret , vi har så prøvet i 1 års tid nu .. Og der sker INTET ! ...

- Man er ved at blive sindsyg, for hvor svært kan det være !

Men du får lige en & så  jeg for at den snart er der ..

Anmeld

21. september 2011

Chalala85

Zilke's mor <3 skriver:

Med min 1. tog det 6 måneder.. Med min nye bebs tog det 1½ år.... Ved det er hårdt. Men du heldigvis ikke alene om alle frustrationerne Det skal nok komme når i mindst venter det ( ved godt alle siger det, men det passer )

Held og lykke og  for der ikke går så længe endnu...

Anmeld

21. september 2011

Zilke's Mor <3

TR skriver:

Jeg kan KUN give dig ret , vi har så prøvet i 1 års tid nu .. Og der sker INTET ! ...

- Man er ved at blive sindsyg, for hvor svært kan det være !

Men du får lige en & så  jeg for at den snart er der ..

det er rigtigt rigtigt hådt ja.

du får også lige en  . 

Anmeld

21. september 2011

TR

Zilke's mor <3 skriver:

det er rigtigt rigtigt hådt ja.

du får også lige en  . 

Takker

Anmeld

21. september 2011

Zilke's Mor <3

Chalala85 skriver:

Med min 1. tog det 6 måneder.. Med min nye bebs tog det 1½ år.... Ved det er hårdt. Men du heldigvis ikke alene om alle frustrationerne Det skal nok komme når i mindst venter det ( ved godt alle siger det, men det passer )

Held og lykke og  for der ikke går så længe endnu...

Mange tak, og ja jeg ved det kommer når vi midst venter det, sidst havde vi opgivet, men så kom de to røde streger

men jeg syntes det er dejlige runde maver overalt når jeg går på gaden, og bliver så misundelig, hehe

Anmeld

21. september 2011

Chalala85

Zilke's mor <3 skriver:

Mange tak, og ja jeg ved det kommer når vi midst venter det, sidst havde vi opgivet, men så kom de to røde streger

men jeg syntes det er dejlige runde maver overalt når jeg går på gaden, og bliver så misundelig, hehe

Kan huske følelsen... synten alle kvinder var gravide undtagen mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.