Nogen der vil mødes til frokost i uge 40?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

GitteC78

Angelspot skriver:

Lene fra min mødregruppe har lige skrevet at hun er nødt til at melde fra i morgen. Hendes søn har haft feber et par dage, så hun må hellere holde ham fra andre børn til han er rask. Men ved ikke om der skal meldes fra ved Jensens bøghus, men mon ikke det nok skal gå uden?

Tror bare vi siger til dem i morgen at vi kun bliver 4. Det er da ærgeligt for hende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Ihhhh - hvor jeg HADER at min barsel er slut ;( For det var super hyggeligt sidste gang Og ville dælme gerne med!!! MEN nu står det faktisk sådan til, at jeg højest sansynligt skal til Ikast med bettemanden, til lægen.. Så det kunne MÅSKE være at jeg kunne komme med alligevel.. Hvis jeg kan komme med, så kommer jeg kl. 11 ud til Jensens Bøfhus.. Er jeg der ikke 11.10 - så kommer jeg ikke.. Enten ses vi - ellers må I hygge jer.. Krams Rikke

Anmeld

2. oktober 2011

GitteC78

- Fru. Maes - skriver:

Ihhhh - hvor jeg HADER at min barsel er slut ;( For det var super hyggeligt sidste gang Og ville dælme gerne med!!! MEN nu står det faktisk sådan til, at jeg højest sansynligt skal til Ikast med bettemanden, til lægen.. Så det kunne MÅSKE være at jeg kunne komme med alligevel.. Hvis jeg kan komme med, så kommer jeg kl. 11 ud til Jensens Bøfhus.. Er jeg der ikke 11.10 - så kommer jeg ikke.. Enten ses vi - ellers må I hygge jer.. Krams Rikke

Ja det er skide ærgeligt at ens barsel er slut.... Men du kommer bare hvis du kan få det til at passe ind. Vi skal nok holde en plads til dig  Kunne være hyggeligt, for det var så hyggeligt sidst.

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

GitteC78 skriver:

Ja det er skide ærgeligt at ens barsel er slut.... Men du kommer bare hvis du kan få det til at passe ind. Vi skal nok holde en plads til dig  Kunne være hyggeligt, for det var så hyggeligt sidst.

Det var det nemlig Håber lægen kan presse mig ind fra formiddagen - og at vi bare kan nøjes med at lægen skal kigge på Felix.. Ihhh, gid man havde barsel længere tid Savner osse at gå hjemme sammen med bette fisen

Anmeld

2. oktober 2011

GitteC78

- Fru. Maes - skriver:

Det var det nemlig Håber lægen kan presse mig ind fra formiddagen - og at vi bare kan nøjes med at lægen skal kigge på Felix.. Ihhh, gid man havde barsel længere tid Savner osse at gå hjemme sammen med bette fisen

Krydser finger  Er du begyndt på arbejde? Jeg er sygemeldt lige nu, og om 4 mdr går jeg på barsel igen

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

GitteC78 skriver:

Krydser finger  Er du begyndt på arbejde? Jeg er sygemeldt lige nu, og om 4 mdr går jeg på barsel igen

Jeg startede i fredags - er allerede træt af det Ejj, jeg arbejder i en børnehave og det er dejligt at være tilbage sammen med børnene Men synes nu det var hyggeligere at være hjemme sammen med ham den lille Jah, du er så heldig!! Gid det var MIG der kunne gå på barsel igen, om 4 måneder Hvad er du sygemeldt for!? Bækkenløsning!?

Anmeld

2. oktober 2011

GitteC78

- Fru. Maes - skriver:

Jeg startede i fredags - er allerede træt af det Ejj, jeg arbejder i en børnehave og det er dejligt at være tilbage sammen med børnene Men synes nu det var hyggeligere at være hjemme sammen med ham den lille Jah, du er så heldig!! Gid det var MIG der kunne gå på barsel igen, om 4 måneder Hvad er du sygemeldt for!? Bækkenløsning!?

Hvilken børnehave arbejder du i? Ja det bliver også dejligt, men også underligt at skulle have et hjælpeløs barn igen. Daniel er blevet så stor og kan så meget, uh det bliver underligt... Ja jeg har begyndende bækkenløsning. Har været sygemeldt i 1½ uge.

Anmeld

2. oktober 2011

Fru.Mäes <3

GitteC78 skriver:

Hvilken børnehave arbejder du i? Ja det bliver også dejligt, men også underligt at skulle have et hjælpeløs barn igen. Daniel er blevet så stor og kan så meget, uh det bliver underligt... Ja jeg har begyndende bækkenløsning. Har været sygemeldt i 1½ uge.

Åhhh hvor træls med den trælse bækkenløsning Det er Herning ældste børnehave, lige midt i byen - den hedder Asylet Lille sød intim børnehave med 40 børn

Anmeld

2. oktober 2011

Angelspot

- Fru. Maes - skriver:

Krydser fingre, det var super hyggeligt sidst

Anmeld

3. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Håber I havde en dejlig dag - osse selvom JEG personligt ikke var med Ejj, det er gas... Jeg var til læge med Felix og det træk lidt ud, så kunne desværre ikke nå det.. Startede på job i fredags, og har allerede "Barnets første sygedag" i dag!! Han overbrækkede bare sig selv og mig i går aftes!! Stakkels min lille skat ;( Men der er ikke andet at gøre, end at vente og se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.