Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru Aagaard skriver: Tror du ikke du frisk til tirsdag?? Gitte - nej, det da for ringe, hehe, skal vi sige tirsdag, passer bbedst her? Maja - nårh nej, hehe...
Tror du ikke du frisk til tirsdag??
Gitte - nej, det da for ringe, hehe, skal vi sige tirsdag, passer bbedst her?
Maja - nårh nej, hehe...
imorgen tirsdag?? for så er det med sikkerhed nej... men kan self være jeg er det hvis det er næste tirsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja tirsdag vil passe mig fint
channie-g skriver: imorgen tirsdag?? for så er det med sikkerhed nej... men kan self være jeg er det hvis det er næste tirsdag
Først om en uge , tirsdag
Gitte - SUPER...
Fru Aagaard skriver: Først om en uge , tirsdag Gitte - SUPER...
jamen det vil jeg lige arbejde på at blive frisk til for så vil jeg gerne men kan desværre ikke sige noget før søndag/mandag
channie-g skriver: jamen det vil jeg lige arbejde på at blive frisk til for så vil jeg gerne men kan desværre ikke sige noget før søndag/mandag
Det er også helt fint
Så må vi se om ikke flere melder sig til her
GitteC78 skriver: Hej Jeg tænkte om, der er nogle der har lyst til at mødes til frokost i uge 40 f.eks. i Herning Center kl. 11.30? De der melder sig til er bindende, da der sikkert skal bestilles bord.
Hej
Jeg tænkte om, der er nogle der har lyst til at mødes til frokost i uge 40 f.eks. i Herning Center kl. 11.30?
De der melder sig til er bindende, da der sikkert skal bestilles bord.
kan desværre kun i weekenderne pga arbejde ellers var jeg frisk
Håber i får en rigtig hyggelig tur
Nu kan jeg se jeg har skrevet tirsdag - DOH Karina - jeg mente mandag
Tirsdag er ski da den dag jeg ikke kan
Hvad siger Gitte, og evt. andre, kom frisk???
Fru Aagaard skriver: Nu kan jeg se jeg har skrevet tirsdag - DOH Karina - jeg mente mandag Tirsdag er ski da den dag jeg ikke kan Hvad siger Gitte, og evt. andre, kom frisk???
Jeg kan også godt mandag
Hvor skal vi mødes henne?
GitteC78 skriver: Jeg kan også godt mandag Hvor skal vi mødes henne?
Årh, super
Jamen, skal vi bare mødes ved jensens bøfhus i Herning centret? Eller hvad siger du? Så kan vi evt. shoppe bagefter Hvad kl. skal vi sige?
Har du barn med?
Jeg har kun maven med, den store er i skole.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128