Har brug for ekspert-vurderinger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Benjamins'mor

Jeg kan sagtens se streg nr. 2, ikke så tydlig, men den er der! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

BellaCiinea

Hej alle

I forgårs skrev jeg at jeg var liiige ved at tage en G-test, og i dag gjorde jeg det så (burde jo nok have ventet til senere på ugen), men, men, men hvad siger I - er den svagt positiv, eller er det ønsketænkning?

Åhhh, jeg  

Det ville være lækkert med tilbagemeldinger!

Uden tvivl 2 streger! Den er da SÅ positiv

Tillykke ! 

Anmeld

21. september 2011

Lotus86

Den er da tydeligt positiv, stort tillykke

Anmeld

21. september 2011

Carl-Emil's mor

Ann Christina skriver:

Hej alle

I forgårs skrev jeg at jeg var liiige ved at tage en G-test, og i dag gjorde jeg det så (burde jo nok have ventet til senere på ugen), men, men, men hvad siger I - er den svagt positiv, eller er det ønsketænkning?

Åhhh, jeg  

Ser den også som positiv hvor lang tid har I prøvet?? og kæmpe stort tillykke med det

Anmeld

21. september 2011

Hailiesmom11

Jeg vil også sige positiv, den er ligeså kraftig som den første jeg tog

Stort tillykke

Anmeld

21. september 2011

NJN

Ja, der er da ingen tvivl.. Tillykke. 

Anmeld

21. september 2011

Ann Christina

Höör skriver:

Ser den også som positiv hvor lang tid har I prøvet?? og kæmpe stort tillykke med det

Mange tak - er bare SÅ glad

Det er kun min 2. cyklus efter jeg stoppede med p-pillerne, så man må sige at det er gået hurtigt! Jeg havde ikke regnet med at det ville ske allerede nu, men føler mig alligevel 100% klar! - Glæder mig til at få mave

Anmeld

21. september 2011

Carl-Emil's mor

Ann Christina skriver:

Mange tak - er bare SÅ glad

Det er kun min 2. cyklus efter jeg stoppede med p-pillerne, så man må sige at det er gået hurtigt! Jeg havde ikke regnet med at det ville ske allerede nu, men føler mig alligevel 100% klar! - Glæder mig til at få mave

Øv troede lige du var min veninde men var du så ikke men fantastisk det gik så hurtigt og ja glæd dig til maven jeg er 24+0 idah og er først nu man for alvor kan se det og jeg har bare glæder mig til den mave fra første gang vi snakkede om baby

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Den er lige så positiv som min første.. Og efter en uge, er jeg først nu begyndt at få 2 100% klare streger.. Men jeg vil også sige - Tillykke

Anmeld

21. september 2011

mamalicious

Ann Christina skriver:

Hej alle

Åhhh, jeg  

TILLYKKE   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.