Gravid i Brøndby og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

dejligt jeg blev gravid i juni månede men tabte i juli.. og det var på p piller.. og tog bare de samme efter.. men jeg har utrolig nemt ved og blive gravid.. men venter os med at se om den ikke kommer i starten af oktober.. ellers tager jeg en test.. 

Det lyder fornuftigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Det lyder fornuftigt

ja vil ikke gøre det til det helt store hvis jeg ikke får den imorgen.. eller sådan noget men for min skyld må den gerne blive væk da vi skal holde fødselsdag for min kæreste lørdag.. hehe 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

ja vil ikke gøre det til det helt store hvis jeg ikke får den imorgen.. eller sådan noget men for min skyld må den gerne blive væk da vi skal holde fødselsdag for min kæreste lørdag.. hehe 

Hehe, kan da godt forstå din tankegang Jeg gik jo også bare og håbede den ikke kom i lørdags, fordi jeg skulle til svigerfars fødselsdag.. Og ganske rigtigt, der blev testet en masse positive helt fra om onsdagen af.. Det havde jeg drømt for 2 mdr siden.. Nu drømmer jeg at jeg venter tvillinger Og min mor var så venlig og fortælle mig at det jo sagtens kunne ske, da hendes mor var tvilling, og hendes moster fødte tvillinger.. Den kan jo smutte en generation over..

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Hehe, kan da godt forstå din tankegang Jeg gik jo også bare og håbede den ikke kom i lørdags, fordi jeg skulle til svigerfars fødselsdag.. Og ganske rigtigt, der blev testet en masse positive helt fra om onsdagen af.. Det havde jeg drømt for 2 mdr siden.. Nu drømmer jeg at jeg venter tvillinger Og min mor var så venlig og fortælle mig at det jo sagtens kunne ske, da hendes mor var tvilling, og hendes moster fødte tvillinger.. Den kan jo smutte en generation over..

hold da op, ja så kan det godt ske.. min svigerfar er dog tvilling.. men jeg har ingen tvillinger i min familie så vidt jeg selv ved 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

hold da op, ja så kan det godt ske.. min svigerfar er dog tvilling.. men jeg har ingen tvillinger i min familie så vidt jeg selv ved 

Alt kan ske Håber dog bare der er en.. Men to vil da være et kæmpe mirakel

Jeg ansøger dig lige som ven

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Alt kan ske Håber dog bare der er en.. Men to vil da være et kæmpe mirakel

Jeg ansøger dig lige som ven

det jo det det er helt iorden

Anmeld

21. september 2011

Misscbn

Jeg er fra brøndby og har termin, den 19 okt :-) 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

blankholm skriver:

Jeg er fra brøndby og har termin, den 19 okt :-) 

Stort tillykke.. Hvor i Brøndby er du fra? Jeg er fra Brøndby Strand - med termin til maj

Anmeld

21. september 2011

Misscbn

mange tak 

jamen osse fra strand 

uhh det blir spændende, er det første barn eller?

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

blankholm skriver:

mange tak 

jamen osse fra strand 

uhh det blir spændende, er det første barn eller?

Uh Spændende.. Ja det er mit første , men kærestens 2.
Venter du dit første barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.