Gravid i Brøndby og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. september 2011

sofiell89

Er der nogle gravide fra Brøndby eller omegn, som kunne tænke sig at mødes en dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Er der nogle gravide fra Brøndby eller omegn, som kunne tænke sig at mødes en dag?

er dog ikke gravid eller retter det ved jeg ikke endnu men bor i Ballerup hvis det kunne være noget 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

er dog ikke gravid eller retter det ved jeg ikke endnu men bor i Ballerup hvis det kunne være noget 

Det kunne det helt sikkert.. Trænger til nogle nye mennesker i mit netværk

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Det kunne det helt sikkert.. Trænger til nogle nye mennesker i mit netværk

kender det alt for godt gøre jeg os..

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

kender det alt for godt gøre jeg os..

Fedt.. Prøver i at blive gravid?

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Fedt.. Prøver i at blive gravid?

nej desværre manden vil ikke men jeg vil helt vildt gerne.. men fik af vide her i slutning af august starten af september jeg slet ikke kan tåle p piller og er så stoppet med dem og kan først få noget andet når jeg har fået mit lort igen.. men vi har jo dyrket sex og uden kondom han er bare ikke kommet op i mig selvom jeg har fortalt ham det altså godt kunne ske alligevel også sagde han bare det viste han godt.. og her på det seneste har jeg helt vild meget udflåd ømme brystvorter træthed og mange humørsvinger .. så nu må vi se om den kommer forventer og få den på torsdag 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

nej desværre manden vil ikke men jeg vil helt vildt gerne.. men fik af vide her i slutning af august starten af september jeg slet ikke kan tåle p piller og er så stoppet med dem og kan først få noget andet når jeg har fået mit lort igen.. men vi har jo dyrket sex og uden kondom han er bare ikke kommet op i mig selvom jeg har fortalt ham det altså godt kunne ske alligevel også sagde han bare det viste han godt.. og her på det seneste har jeg helt vild meget udflåd ømme brystvorter træthed og mange humørsvinger .. så nu må vi se om den kommer forventer og få den på torsdag 

Okay :-) Bare husk at når du har smidt p-pillerne kan der sagtens gå kludder i din cyklus de første måneder... Men krydser da for at den er der

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Okay :-) Bare husk at når du har smidt p-pillerne kan der sagtens gå kludder i din cyklus de første måneder... Men krydser da for at den er der

ja det ved jeg godt hehe taak gøre jeg egnetlig os 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Malou&Anders skriver:

ja det ved jeg godt hehe taak gøre jeg egnetlig os 

Men ved hvordan det er med ikke at kunne tåle p-pillerne.. Jeg kunne ikke tåle mine.. Min kæreste gjorde som din, med ikke at komme indeni.. Jeg blev lidt muggen, fordi vi havde snakket om at begynde på projekt baby.. Men efter et par uger, hvor jeg gjorde alt for at han skulle glemme og trække sig ud, havde han selv glemt alt om det.. Og så blev det bare sådan det var.. Baby kom hvis den ville, som han sagde Og det gjorde den så efter 11 mdr

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

sofiell89 skriver:

Men ved hvordan det er med ikke at kunne tåle p-pillerne.. Jeg kunne ikke tåle mine.. Min kæreste gjorde som din, med ikke at komme indeni.. Jeg blev lidt muggen, fordi vi havde snakket om at begynde på projekt baby.. Men efter et par uger, hvor jeg gjorde alt for at han skulle glemme og trække sig ud, havde han selv glemt alt om det.. Og så blev det bare sådan det var.. Baby kom hvis den ville, som han sagde Og det gjorde den så efter 11 mdr

dejligt jeg blev gravid i juni månede men tabte i juli.. og det var på p piller.. og tog bare de samme efter.. men jeg har utrolig nemt ved og blive gravid.. men venter os med at se om den ikke kommer i starten af oktober.. ellers tager jeg en test.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.