Gravid og som bor i haslev ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Malou&Anders skriver:

der har jeg boet men er så flyttede til Ballerup igen.. men har desværre heller ingen børn.. men tillykke med den lille men ved der bor mange søde piger i Haslev med børn 

vi har selv snakket om at flytte til Ballerup min kæreste er nemlig selv fra Ballerup .. Plus så er jeg tættere på veninderne ;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

musse1

MarleneOlsen skriver:

Det vil jeg da gerne er nemlig selv flyttet tilbage fra Kbh af og til haslev igen så alle mine dejlige veninder med børn bor der inde .. Og savner sku lidt venner med børn

helt forståligt det er bare noget andet. hvad går din søn i nu vuggestue/dagpleje eller bhv? hvad laver du selv ?

Anmeld

21. september 2011

Han går i regnbuens vuggestuen og jeg er slev lige blevet udlært tjener , og har været til nogle Jobs samtaler men de ville kun give mig aften arbejde det kan jeg ikk rigtigt bruge til noget :/ så lige p.t går jeg ledig .. Desværre .. Hvad med din den mindste ?

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

vi har selv snakket om at flytte til Ballerup min kæreste er nemlig selv fra Ballerup .. Plus så er jeg tættere på veninderne ;

vil nu heller sige i skal flytte til skovlunde i ringtoften hvis du ved hvor det er.. der synes jeg det er bedre for børnene 

Anmeld

21. september 2011

Malou&Anders skriver:

vil nu heller sige i skal flytte til skovlunde i ringtoften hvis du ved hvor det er.. der synes jeg det er bedre for børnene 

Ved jeg har en veninde der bor der .. Det kan jeg ikk lide det sted

Anmeld

21. september 2011

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

Ved jeg har en veninde der bor der .. Det kan jeg ikk lide det sted

nåe okay

Anmeld

5. december 2011

H+S Skjolgborg.

hej jeg er her også vi flytte jo snart til haslev. Men vi har sikkert sms sammen eller hvad .

fra Henriette

Anmeld

5. december 2011

Henriette Skjoldborg skriver:

hej jeg er her også vi flytte jo snart til haslev. Men vi har sikkert sms sammen eller hvad .

fra Henriette

Det ér da det vi har søde ;D tak for din sødekommentar til mathias's billede  

Anmeld

18. december 2011

H+S Skjolgborg.

Undskyld det senere svar er ikke så ti herind mere som jeg ellers var da jeg vente Tobias.*SS*.

Det var så lidt søde.

Mvh og  Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.