Gravid og som bor i haslev ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger .. Ved ikke lige om det er det rette sted for denne debat , vidste ikk hvor jeg ellers skulle lave den .. Men er der nogen af jer søde pige som er gravid eller har et barn som også er fra haslev for så tænkte jeg lidt på om vi ikk kunne snakke lidt sammen .. Da alle mine veninder som har fået barn / børn bor i Kbh og der er lidt langt jo Har selv en søn på 2 og et halvt og er nu også gravid med en lille baby er sat til den 18 maj Håber at hører fra nogen i nærheden .. Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

Hej piger .. Ved ikke lige om det er det rette sted for denne debat , vidste ikk hvor jeg ellers skulle lave den .. Men er der nogen af jer søde pige som er gravid eller har et barn som også er fra haslev for så tænkte jeg lidt på om vi ikk kunne snakke lidt sammen .. Da alle mine veninder som har fået barn / børn bor i Kbh og der er lidt langt jo Har selv en søn på 2 og et halvt og er nu også gravid med en lille baby er sat til den 18 maj Håber at hører fra nogen i nærheden .. Knus Marlene

der har jeg boet men er så flyttede til Ballerup igen.. men har desværre heller ingen børn.. men tillykke med den lille men ved der bor mange søde piger i Haslev med børn 

Anmeld

21. september 2011

Miia90

Heej Jeg kommer fra haslev. bor i Næstved nu

Anmeld

21. september 2011

nilleemma

Hej Marlene

Jeg bor i Haslev. Har en pige på snart 3 år og skal selv føde igen til marts.  Hvilket nok skal blive rigtig spændende.

Anmeld

21. september 2011

nilleemma skriver:

Hej Marlene

Jeg bor i Haslev. Har en pige på snart 3 år og skal selv føde igen til marts.  Hvilket nok skal blive rigtig spændende.

Hej min søn er også næsten 3 og skal føde til maj synes jeg mangler lidt gode veninder omkring mig som også har derfor jeg lavede denne debat hvor går hun i vuggestuen henne ?

Anmeld

21. september 2011

Miia90 skriver:

Heej Jeg kommer fra haslev. bor i Næstved nu

Der er jo heller ikk så langt fra haslev af en ny omgangs kreds er jo altid godt !

Anmeld

21. september 2011

musse1

jeg er godt nok ikke gravid. men bor i Haslev, vi er selv tilflytter godt nok snart boet her i 3 år, har 4 drenge. en på snart 7 år, 5 år, 3 år til dec. og den sidste lige fyldt 1 år. 

du er velkommen til at skrive hvis du for lyst 

Anmeld

21. september 2011

musse1 skriver:

jeg er godt nok ikke gravid. men bor i Haslev, vi er selv tilflytter godt nok snart boet her i 3 år, har 4 drenge. en på snart 7 år, 5 år, 3 år til dec. og den sidste lige fyldt 1 år. 

du er velkommen til at skrive hvis du for lyst 

Det vil jeg da gerne er nemlig selv flyttet tilbage fra Kbh af og til haslev igen så alle mine dejlige veninder med børn bor der inde .. Og savner sku lidt venner med børn

Anmeld

21. september 2011

nilleemma

MarleneOlsen skriver:

Hej min søn er også næsten 3 og skal føde til maj synes jeg mangler lidt gode veninder omkring mig som også har derfor jeg lavede denne debat hvor går hun i vuggestuen henne ?

Hun går i dagpleje nu og skal meget snart i børnehave og der ved vi desværre ikke helt hvor hun skal være endnu, men jeg skal bare ha ringet til pasningsanvisningen og få det på plads.

God dag.

Anmeld

21. september 2011

nilleemma skriver:

Hun går i dagpleje nu og skal meget snart i børnehave og der ved vi desværre ikke helt hvor hun skal være endnu, men jeg skal bare ha ringet til pasningsanvisningen og få det på plads.

God dag.

Okaj ja det så iorden Goddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.