Hm øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2009

Joan ( Smallie )

Så var jeg jo lige ved jordmor idag og tror i da ikke hun mener den lille står med hovedet op ad. Havde godt selv en mistanke men da jeg var afsted for 3 uger siden stod den med hovedet ned ad så jeg slog det bare hen.

Nå men på onsdag skal jeg jo så til scanning og hvis den vender forkert så er det vendingsforsøg.

Syntes bare det er vildt træls for det er det sidste barn vi skal have og vil gerne prøve at føde selv.

Nå men ellers har den lille det godt de mener den vejer omkring 2800g så den er jo heller ikke helt lille mere.

Bare lige lidt brok herfra

Joan som idag er 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Loggidut

ah mon ikke bettefisen vender sig igen?

der er jo stadig lidt tid at løbe på, og der kan jo ske meget på få dage.

dejligt med en positiv opdate, trodsalt...for vægten er da ganske flot...er der ikke noget med 200 g. om ugen nu?

shit så bliver bebsen stor!

Anmeld

23. januar 2009

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

ah mon ikke bettefisen vender sig igen?

der er jo stadig lidt tid at løbe på, og der kan jo ske meget på få dage.

dejligt med en positiv opdate, trodsalt...for vægten er da ganske flot...er der ikke noget med 200 g. om ugen nu?

shit så bliver bebsen stor!

ja var også lige ved at regne lidt på det den kunne godt gå hen og blive stor. Men tror ikke helt på dem for var ved jordmor for 3 uger siden hvor en anden skød den lille til at veje 1700g så der er sku noget der, der ikke rigtig hænger sammen. Men det vil tiden jo vise.

Og nej for at være helt ærlig så tror jeg ikke den vender sig igen for nu har den lagt sådan har i knap 3 uger. Men håber da og for at når jeg kommer til scanning på onsdag så står den lige så fint med hovedet ned ad

Anmeld

23. januar 2009

Rasmine

Gisp Joanie, er du så langt????
Synes lige du fortalte du var preggy.
Vildt.

Tror da også hun kan nå at vende sig!

Anmeld

23. januar 2009

Rasmine

Hvorfor skriver jeg hun???
I ved da ikke hvad det bliver?
Underligt.

Anmeld

23. januar 2009

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Hvorfor skriver jeg hun???
I ved da ikke hvad det bliver?
Underligt.

Er ret sikker på du skriver hun fordi der er så mange der tror på det bliver en pige den her gang. Jeg selv ved ikke hvad det bliver og er ved a være træt af at tænke på det, men der kommer jo det der kommer. Kan jo være de kan se det til scanning på onsdag.

Anmeld

25. januar 2009

mor til en del

Jeg for at bebs vender sig.....men ellers får det vel også... eller hvad?

Puha det er jo lige om lidt at du igen skal være mor. Her er der jo længe til, mindst 8 uger, jeg er slet ikke klar...

Anmeld

25. januar 2009

Joan ( Smallie )

Mor til en del skriver:

Jeg for at bebs vender sig.....men ellers får det vel også... eller hvad?

Puha det er jo lige om lidt at du igen skal være mor. Her er der jo længe til, mindst 8 uger, jeg er slet ikke klar...

Jo jo det skal da nok gå, men jeg ville jo gerne prøve at føde nomalt. Det fik jeg jo heller ikke lov til med Niels.

Altså der er jo både fordele og ulemper ved begge dele.

Jeg ved jo ikke engang hvad veer er og hvis det bliver ks den her gang også finder jeg jo aldrig ud af det.

Men har det også sådan at hvis de ikke kan vende den på onsdag så bliver det til pks. Og så er det lige meget om den her vendt sig den dag det skal lavet.

Kæft en gang plader fra mig men har bare lige så mange tanker i mit hovede jeg lige skal have styr på.

Joan

Anmeld

25. januar 2009

Lulle25

Håber lillebebsen vender sig og du slipper for vendingsforsøg, jeg skal nok krydse finger for dig
Kh Louise 26+3

Anmeld

25. januar 2009

Nadi

Jeg for dig/jer, håber bebsen vender sig. Jeg skulle nødigt nyde noget af at få bebsen vendt. Så jeg håber at h*n vender sig inden sin fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.