Følsesmæssigt helvede i mit hoved.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

metski83

Mulleunge skriver:

ville du ikke teste i dag ? hvorfor dog trække tiden ? det gør da en mere skør (;

Nej planen var i morgen, hvis mens ikke kom i dag. Og de er så ikke kommet.

Jamen jeg kan ikke forklare det, jeg har det bare rigtig skidt med at teste. Ved jo godt at jeg før eller siden skal gøre det, for at få svar.

Jeg har det bare rigtig skidt med det.

det er nok svært for andre at sætte sig ind i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Nej planen var i morgen, hvis mens ikke kom i dag. Og de er så ikke kommet.

Jamen jeg kan ikke forklare det, jeg har det bare rigtig skidt med at teste. Ved jo godt at jeg før eller siden skal gøre det, for at få svar.

Jeg har det bare rigtig skidt med det.

det er nok svært for andre at sætte sig ind i.

næææ .. Mange andre prøvede jo også nogle måneder inden der var bid (; det gjorde jeg selv og var også nervøs men man kan ligeså godt få det overstået

Anmeld

22. september 2011

Camillee

metski83 skriver:

Tusinde tak skal du have.

Ja det kræver lidt mod, hverken min kæreste eller jeg tør lige nu.

er der stadig ikke sket noget? hvor lang tid er du gået over?

Anmeld

22. september 2011

metski83

Camillee skriver:

er der stadig ikke sket noget? hvor lang tid er du gået over?

Nej der er stadig ikke sket. Stadig ingen mens :-). Skulle have haft de i tirsdags, så jeg er ikke gået længe over. Havde bestemt jeg skulle teste i morges, men turde simpelthen ikke.

Anmeld

22. september 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Nej der er stadig ikke sket. Stadig ingen mens :-). Skulle have haft de i tirsdags, så jeg er ikke gået længe over. Havde bestemt jeg skulle teste i morges, men turde simpelthen ikke.

Tag nu en test søde du... Vi er mange som støtter dig... Og krydser fingre for dig!!! :-) hvordan plejer din cyklus ellers at være? Har du prøvet at gå over tid før?

Anmeld

22. september 2011

Camillee

metski83 skriver:

Tag en i morgen tidlig, Så krydser vi fingre.
men kedner godt føelsen, den er forfærdenligt...

Anmeld

22. september 2011

metski83

Camillee skriver:

Tag en i morgen tidlig, Så krydser vi fingre.
men kedner godt føelsen, den er forfærdenligt...

Tak for det, det er sødt af dig :-)Dejligt der er nogen der forstår.Den plejer jo altid at være negativ, derfor er jeg nervøs for at tage den. Håber bare af hele mit hjerte den er der.

Anmeld

22. september 2011

Camillee

metski83 skriver:

Tak for det, det er sødt af dig :-)Dejligt der er nogen der forstår.Den plejer jo altid at være negativ, derfor er jeg nervøs for at tage den. Håber bare af hele mit hjerte den er der.

men måske er det denne måned den perfekte baby er der til jer?
jeg håber ihvertfald på jeres vegne, i her fortjent det

Anmeld

22. september 2011

1012lmp

Synes bestemt du skal teste... Ja man bliver skuffet ved alt om det..! Vi prøvede 12 mdr på at få den mindste...

Jeg var også mega bange hver mdr når jeg skulle have min mens... men da jeg så endelig var gravid var jeg ikke et sekund i tvivl testede også derfor 3+3 og var bragende positiv.

Tænk dig på mandag er han 4 år Synes du skal teste du bliver jo ikke mindre skuffet end hvis din mens kommer... og det er jo 50/50 og i skal nok få et barn hvis ikke nu så i fremtiden... frygt ej min ven.

Anmeld

22. september 2011

Nettemor

metski83 skriver:

Uuh har været så spændt på at høre svaret på din test (som self er positiv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.