Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Positivt???
Og kan man teste tidligere positivt ved 2. graviditet fremfor den 1.??
Jeg er i dag 2+5 hvis jeg er gravid...
PFT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med, jeg står også selv og er gået nogle dage over tid (2.graviditet) men testen er negativ! Hmmm
Malli skriver: Følger lige med, jeg står også selv og er gået nogle dage over tid (2.graviditet) men testen er negativ! Hmmm
Helt i orden
Puha, det må ikke være sjovt - håber du snart kan teste positivt
Testede du også sent med Jeres første barn?
Anonym skriver:Gu Helt i orden Puha, det må ikke være sjovt - håber du snart kan teste positivt Testede du også sent med Jeres første barn?
Malli skriver: Der gik jeg 2 dage over tid, og så var den meget dag positiv. Denne gang et den BRAGENDE negativ! Håber virkelig snart at jeg kan blive afklaret!
Der gik jeg 2 dage over tid, og så var den meget dag positiv. Denne gang et den BRAGENDE negativ! Håber virkelig snart at jeg kan blive afklaret!
Det håber jeg også...
herfra
Kom så tøser............
Jeg har været 4+2 da jeg testede positiv, altså 2 dage efter forventet mens. . Prøvede 8 dage før forventet mens, men der viste den negativ, men havde det MEGET på fornemmelsen at jeg var gravid og spiste som sindsygt inden den positive test
babymus77 skriver: Hmm jeg kan ikke huske hvornår jeg testede sidst!! Men skal ha mens lørdag og prøvede at teste i dag, negativ 3+3 øvvv øvvvv håber du får en positiv test;-)
Hmm jeg kan ikke huske hvornår jeg testede sidst!! Men skal ha mens lørdag og prøvede at teste i dag, negativ 3+3 øvvv øvvvv håber du får en positiv test;-)
Du kan sagtens nå at teste positivt endnu
SLC skriver: Jeg har været 4+2 da jeg testede positiv, altså 2 dage efter forventet mens. . Prøvede 8 dage før forventet mens, men der viste den negativ, men havde det MEGET på fornemmelsen at jeg var gravid og spiste som sindsygt inden den positive test
Tillykke
Ja endnu en grund til at vente til efter forventet mens dag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128