Kom nu piger - fortæl! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.096 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Muttitil1+1

Kære alle I dejlige August-fødselskvinder!

Jeg synes simpelthen vi har været for ringe til at bruge gruppen på det sidste! Og det er da netop nu det er sjovt - nu har vi jo alle fået vores dejlige små vidundere!

Selvfølgelig er der meget at se til, men tvivler på at jeg er den eneste fra gruppen der er online bare en gang imellem??

Hvor gamle er jeres børn nu? Hvad kan de? Hvordan har I det med at være blevet mor? Var fødslen som forventet? Del jeres oplevelser og billeder!

Håber der bliver lidt større opbakning i denne tråd end de forrige - for det har godt nok været tamt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Morbille

NadiaSK skriver:

Kære alle I dejlige August-fødselskvinder!

Jeg synes simpelthen vi har været for ringe til at bruge gruppen på det sidste! Og det er da netop nu det er sjovt - nu har vi jo alle fået vores dejlige små vidundere!

Selvfølgelig er der meget at se til, men tvivler på at jeg er den eneste fra gruppen der er online bare en gang imellem??

Hvor gamle er jeres børn nu? Hvad kan de? Hvordan har I det med at være blevet mor? Var fødslen som forventet? Del jeres oplevelser og billeder!

Håber der bliver lidt større opbakning i denne tråd end de forrige - for det har godt nok været tamt

Min lille Leon er idag 2 mnd, og han er den dejligste og nemmeste lille dreng.

Der er helt fantastisk at blive mor igen, denne her gang nyder jeg alt ved det, og især ham.

Vi havde regnet med at der ville være lidt jalouxi, med hende den første, men der har slet ikke været noget. Det første hun spørger efter når hun vågner eller kommer hjem, er hendes lillebror. Og hun hun skal hele tiden fortælle at hun elsker ham.

Det eneste problem vi har er at lægen siger han spiser for meget, da han nu vejer 6400 gram (da han blev født vejede han 3200gram). Men sådan er det jo tit når det er flaske børn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2011

maisofie

Lille Frederikke kom til verdenen den 30/8 kl. 06.20. Fødselen gik rigtig godt.. stille og roligt og heldigvis rimelig hurtigt. have veer i sammenlagt ca. 8 timer. det var den største oplevelse at få den lille guldklump til verdenen. jeg havde den sødeste jordmoder og jordmoderstuderende.. de var så gode til at berolige og hele tiden fortælle hvad de gør og hvorfor. det var en super oplevelse. også selv om det gjorde ondt..

jeg var to døgn på patient hotellet, det var super dejligt når der er første gang. dag 2 var hun helt umulig fordi amningen ikke var kommet helt i gang, der var det godt nok super dejligt at have nogen der lige kunne komme ind forbi og give gode råd og sige at det er helt normalt. man kan godt blive lidt frustreret når man ikke ved hvad man skal gøre og den bette bare skriger og skriger..  men amningen kom godt hurtigt i gang og det har gået godt lige siden.. så det er skønt..

hun er dejlig nem pige. vågner et par gange om natten men sådan er det jo  

Anmeld

10. oktober 2011

MetteMe

Min Max kom til verden den 9/8 og er derfor lige blevet 2 måneder Stooore dreng Han er ved at være rykket op i str.68, det går bare så stærkt!

Det går super her og nyder hver dag med mit lille pus, som bliver mere og mere bevidst om sine omgivelser. Og han er da også begyndt at være en smule mor-syg Istarten var jeg overvældet og alting skulle lige læres men nu kører amningen super og jeg får min nattesvøn, hvilket er alfa omega

Glemmer helt at tjekke august-gruppen, så derfor det sene svar. Men hyggeligt at høre hvordan det går med jer -Der må være flere der kan fortælle lidt!?...

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

Morbille skriver:

Min lille Leon er idag 2 mnd, og han er den dejligste og nemmeste lille dreng.

Der er helt fantastisk at blive mor igen, denne her gang nyder jeg alt ved det, og især ham.

Vi havde regnet med at der ville være lidt jalouxi, med hende den første, men der har slet ikke været noget. Det første hun spørger efter når hun vågner eller kommer hjem, er hendes lillebror. Og hun hun skal hele tiden fortælle at hun elsker ham.

Det eneste problem vi har er at lægen siger han spiser for meget, da han nu vejer 6400 gram (da han blev født vejede han 3200gram). Men sådan er det jo tit når det er flaske børn.

Årh, hvor dejligt at hun nyder at være blevet storesøster - det er da slet ikke til at stå for

Hold da op en Basse du har dig - skønt at han tager så godt på! Her kæmper vi for at der skal sætte sig lidt ekstra på sidebenene - en sej og hård kamp... hehe

Godt at høre at du nyder det i fulde drag!

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

maisofie skriver:

Lille Frederikke kom til verdenen den 30/8 kl. 06.20. Fødselen gik rigtig godt.. stille og roligt og heldigvis rimelig hurtigt. have veer i sammenlagt ca. 8 timer. det var den største oplevelse at få den lille guldklump til verdenen. jeg havde den sødeste jordmoder og jordmoderstuderende.. de var så gode til at berolige og hele tiden fortælle hvad de gør og hvorfor. det var en super oplevelse. også selv om det gjorde ondt..

jeg var to døgn på patient hotellet, det var super dejligt når der er første gang. dag 2 var hun helt umulig fordi amningen ikke var kommet helt i gang, der var det godt nok super dejligt at have nogen der lige kunne komme ind forbi og give gode råd og sige at det er helt normalt. man kan godt blive lidt frustreret når man ikke ved hvad man skal gøre og den bette bare skriger og skriger..  men amningen kom godt hurtigt i gang og det har gået godt lige siden.. så det er skønt..

hun er dejlig nem pige. vågner et par gange om natten men sådan er det jo  

Ej ,hvor dejligt at du havde en skøn og "nem" fødsel - det skal bare være en god oplevelse

Hjælpen på patienthotellet er helt fantastisk og uundværlig, når det er den første - sådan havde jeg det i hvert fald. De er så søde til at hjælpe

Hvor stor er hun efterhånden blevet?

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

MetteMe skriver:

Min Max kom til verden den 9/8 og er derfor lige blevet 2 måneder Stooore dreng Han er ved at være rykket op i str.68, det går bare så stærkt!

Det går super her og nyder hver dag med mit lille pus, som bliver mere og mere bevidst om sine omgivelser. Og han er da også begyndt at være en smule mor-syg Istarten var jeg overvældet og alting skulle lige læres men nu kører amningen super og jeg får min nattesvøn, hvilket er alfa omega

Glemmer helt at tjekke august-gruppen, så derfor det sene svar. Men hyggeligt at høre hvordan det går med jer -Der må være flere der kan fortælle lidt!?...

Str. 68!? Wow - ja, det går godt nok stærkt Hvor stor er den fine Max blevet? Og må vi se et billede eller to? Please

Er SÅ misundelig over at du får din nattesøvn, bare det var mig... kan snart ikke hænge sammen pga. søvnmangel... hehe

Anmeld

11. oktober 2011

MetteMe

NadiaSK skriver:

Str. 68!? Wow - ja, det går godt nok stærkt Hvor stor er den fine Max blevet? Og må vi se et billede eller to? Please

Er SÅ misundelig over at du får din nattesøvn, bare det var mig... kan snart ikke hænge sammen pga. søvnmangel... hehe

Ja det er ret vildt som han vokser Ved faktisk ikke hvad han vejer nu... Men til fem ugers undersøgelsen sagde vægten 5,8 Så glæder mig til at høre hvad han er oppe på når der kommer sp på fredag

Er skam også dybt taknemelig for at jeg får sovet om natten. er "oppe" en-to gange og amme, men det går stort set altid hurtigt, og bliver i sengen imens Tilgengæld får sover han ikke dagen væk. Men skal bestemt ikke klage...

Hvordan går det med din Max? Er han sød ved sin moar? Og jo da, vil med glæde vise min smukke guldklump frem

Er bare ikke lige en ørn til at overføre billeder... Så må lige se om jeg kan hitte ud af det....

Anmeld

11. oktober 2011

MetteMe

Så lykkedes det 

Her er han

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

MetteMe skriver:

Så lykkedes det 

Her er han

Nej, hvor er han bare dejlig! Hold op hvor er han kær

Det må have noget med navnet at gøre hihi...

En rigtig basse - dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.