NadiaSK skriver:
Kære alle I dejlige August-fødselskvinder!
Jeg synes simpelthen vi har været for ringe til at bruge gruppen på det sidste! Og det er da netop nu det er sjovt - nu har vi jo alle fået vores dejlige små vidundere! 
Selvfølgelig er der meget at se til, men tvivler på at jeg er den eneste fra gruppen der er online bare en gang imellem?? 
Hvor gamle er jeres børn nu? Hvad kan de? Hvordan har I det med at være blevet mor? Var fødslen som forventet? Del jeres oplevelser og billeder!
Håber der bliver lidt større opbakning i denne tråd end de forrige - for det har godt nok været tamt 

Min lille Leon er idag 2 mnd, og han er den dejligste og nemmeste lille dreng. 
Der er helt fantastisk at blive mor igen, denne her gang nyder jeg alt ved det, og især ham.
Vi havde regnet med at der ville være lidt jalouxi, med hende den første, men der har slet ikke været noget. Det første hun spørger efter når hun vågner eller kommer hjem, er hendes lillebror. Og hun hun skal hele tiden fortælle at hun elsker ham. 
Det eneste problem vi har er at lægen siger han spiser for meget, da han nu vejer 6400 gram (da han blev født vejede han 3200gram). Men sådan er det jo tit når det er flaske børn. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld