Pigetøj str. 68-86. Noa Noa, Smallstuff, Molo, Wheat mm. (Nyt 17/11)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. oktober 2011

132319

dorthemus skriver:

Samlet pris på 4, 5+6 og 11 Er det hele 86?

4 er desværre str 80, 3 er 86

5 er egentlig en str 80 men er meget stor, Kamille svømmer i hvert fald i den Blusen bliver nok for lille til Runa.

Katvig kjolen er 86

Hvad siger du til 200 inkl for dragt og kjole? Dragten er som sagt helt ny, ubrugt men nyvasket i neutral

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

132319

dorthemus skriver:

Btw jeg ELSKER den Norlie dragt du solgte mig og hyler den dag hun ikke kan passe den

Dejligt at du er glad for den -Du må endelig sige til når Runa vokser en størrelse så vil jeg gerne se hvad du har

Anmeld

9. oktober 2011

dorthemus

132319 skriver:

Dejligt at du er glad for den -Du må endelig sige til når Runa vokser en størrelse så vil jeg gerne se hvad du har

Uh Runa er den velklædte her i familien Hun har så meget lækkert! Men hun er stadig i 80. Hvad med Camille?

Anmeld

9. oktober 2011

dorthemus

132319 skriver:

4 er desværre str 80, 3 er 86

5 er egentlig en str 80 men er meget stor, Kamille svømmer i hvert fald i den Blusen bliver nok for lille til Runa.

Katvig kjolen er 86

Hvad siger du til 200 inkl for dragt og kjole? Dragten er som sagt helt ny, ubrugt men nyvasket i neutral

Kan jeg få dig til at måle dragten?

Anmeld

9. oktober 2011

132319

dorthemus skriver:

Kan jeg få dig til at måle dragten?

Fra hals til skridt måler den 44 cm og indvendig benlængde er 20 cm

Kamille er i 80, noget stadig i 74 så der går bare alt for længe før hun kan passe den.

Anmeld

9. oktober 2011

dorthemus

132319 skriver:

Kamille er i 80, noget stadig i 74 så der går bare alt for længe før hun kan passe den.

Okay jeg måler lige trunten når hun vågner Runa er så småt på vej i 86. Er du interesseret i tøj i 80? Hvilke mærker i så fald?

Anmeld

9. oktober 2011

132319

Okay jeg måler lige trunten når hun vågner Runa er så småt på vej i 86. Er du interesseret i tøj i 80? Hvilke mærker i så fald?

Desværre ikke lige nu da pengene er små men på et senere tidspunkt kunne det godt tænkes. Tror at Kamille kommer til at være i 80 længe endnu

Anmeld

9. oktober 2011

dorthemus

132319 skriver:

Desværre ikke lige nu da pengene er små men på et senere tidspunkt kunne det godt tænkes. Tror at Kamille kommer til at være i 80 længe endnu

Jeg har heller ingen du sir bare til...vi ku også bytte

Anmeld

10. oktober 2011

dorthemus

132319 skriver:

Nu har jeg fået målt hende, men jeg er bange for at hun ikke kommer til at bruge den så længe så jeg springer over desværre. Hvis kjolen ikke er solgt til den første så lægger jeg billet ind der

Anmeld

24. oktober 2011

132319

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.