Var jeg overforsigtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Min søde pige..kan du SÅ få set at melde dig ind i en fagforening..det er netop i den slags situationer man har brug for den..og i dag kan man få så billige medlemskaber, at det nærmest er hul i hovedet ikke at være medlem. Når jeg tænker på de gange i mit liv, hvor jeg har haft brugt min fagforening, og aldrig havde klaret mig uden...puuuhh siger jeg bare.

Nå et bare et meget godt råd fra en gammel kone

Kontakt teknisk forvalning i din kommune og forhør dig der.

Altså jeg er med i a-kasse og A-kassens advokathjælp, måske jag kan ringe til advokathjælpen, meeeen, synes måske det er at belemre dem lidt med "små spørgsmål". De vil garanteret bede mig finde ud af hvad middel der er brugt og sikkerheds repræsentanten på min arbejdsplads er chefen

Så jeg tror det er nemmest at lade den ligge der, men jeg er da mere end nysgerrig på hvor giftig eller ej det stads er

Ja, måske teknisk forvaltning kan sige noget om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Jeg  ville ha gjort NØJAGTIG det samme som du gjorde!

Hvorfor i alverden skulle man risikere noget med ens et og alt! Og hvis det viser sig at der intet farligt var med det de sprøjtede med, så handlede du stadig helt rigtigt, og løb ingen chancer! Synes slet ikke det kan diskuteres om du skulle være blevet eller ej, for svaret er ganske enkelt NEJ! God beslutning du tog 

Dejligt , med opbakning om beslutningen. Jeg får det faktisk også bedre og bedre med min beslutning.

Jeg ved godt man kan google sig til sindsyge (og næsten altid finde noget som bekræfter ens overbevisning), men kunne se der var et par små børn som var døde grundet der var sprøjtet mod skadedyr der hvor de sov og andre steder står der at der er sammenhæng mellem kræft indenfor barnets første 5 leveår, hvis man har været udsat for kemiske giftstoffer som foster.

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jeg havde helt sikkert gjort det samme! 

Anmeld

20. september 2011

-Sigrid-

Hvor er det træls at man bliver anklaget for at være hysterisk! 

Jeg syntes det er super du ikke tager chancen 

Anmeld

20. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Altså jeg er med i a-kasse og A-kassens advokathjælp, måske jag kan ringe til advokathjælpen, meeeen, synes måske det er at belemre dem lidt med "små spørgsmål". De vil garanteret bede mig finde ud af hvad middel der er brugt og sikkerheds repræsentanten på min arbejdsplads er chefen

Så jeg tror det er nemmest at lade den ligge der, men jeg er da mere end nysgerrig på hvor giftig eller ej det stads er

Ja, måske teknisk forvaltning kan sige noget om det...

Advokathjælp i a-kassen er ikke det samme som den funktion en fagforening har, bare til din orientering.
Advokathjælpen dækker KUN i forbindelse med sager omkring løn og opsigelse, men ikke omkring sikkerhedsmæssige ting og almene ansættelsesforhold og rettigheder, regler m.m.

Men ja..ring til kommunen..de bør vide det.

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Advokathjælp i a-kassen er ikke det samme som den funktion en fagforening har, bare til din orientering.
Advokathjælpen dækker KUN i forbindelse med sager omkring løn og opsigelse, men ikke omkring sikkerhedsmæssige ting og almene ansættelsesforhold og rettigheder, regler m.m.

Men ja..ring til kommunen..de bør vide det.

Ja, lige netop hvad jeg tænkte, men så har jeg da et sted jeg kan henvende mig hvis det får assistance i forbindelse med ansættelsesretlige spørgsmål

Anmeld

20. september 2011

Nessie

Jeg havde gjort det samme

Og hvis du har mulighed for det, så arbejd hjemmefra i morgen også

Anmeld

20. september 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er taget hjem for at arbejde. I den sammen bygning ( dels nedenunder i kælderen og ved siden af) som vi har kontor, var der her til morgen blevet sprøjtet mod skadedyr.

Jeg opdager det først da jeg ankommer på arbejde, ved at nogle af dem som arbejder hos et andet firma, som holder til i samme bygning men på 2. sal, stopper mig på vej ind og siger den er helt gal, de er alle gået hjem grundet kvalme og svimmelhed, og har fundet ud af det skyldes der er sprøjtet mod skadedyr.

De nærmest forbyder mig at gå ind på mit kontor, "da det vil være farligt for mit barn", men jeg synes jo lige jeg er nød til at finde ud af hvad der foregår, så jeg går derind. 

Der lugter ganske rigtig slemt på mit kontor/arbejdsplads og jeg henvender mig til en leder for at høre hvad det er for noget. Lederen er ikke vidende herom, så der bliver ringet til en vicevært, som bekræfter at der er sprøjtet her til morgen og at det skulle være ufarligt at opholde sig i rummet, som der er blevet sprøjtet efter 3-4 timer.

Jeg beslutter mig med det samme at jeg slet ikke ønsker at tage risikoen ved at blive der, da jeg er gravid. Jeg kører defor hjem med det samme (jeg kan arbejde hjemmefra)

Men jeg fornemmede en uforståenhed fra lederen.

Jeg aner ikke hvad der var blevet sprøjtet med, så jeg kan ikke søge på midlet for at be- eller afkræfte om det var det rigtige jeg gjorde.

Jeg synes derfor egentlig selv det var det rigtige, men hvad synes I andre mon?

Mod skadedyr bruger man ofte en nervegift, selfølgelig skal hverken du eller dit ufødte barn i nærheden af det stads! Go' beslutning!

Anmeld

20. september 2011

Troldemommi

Du har helt sdikkertt gjort det 100 procent rigtige, man skal ikke tage nogen chancer når man har en lille skat i maven :-)

Monica

Anmeld

20. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er taget hjem for at arbejde. I den sammen bygning ( dels nedenunder i kælderen og ved siden af) som vi har kontor, var der her til morgen blevet sprøjtet mod skadedyr.

Jeg opdager det først da jeg ankommer på arbejde, ved at nogle af dem som arbejder hos et andet firma, som holder til i samme bygning men på 2. sal, stopper mig på vej ind og siger den er helt gal, de er alle gået hjem grundet kvalme og svimmelhed, og har fundet ud af det skyldes der er sprøjtet mod skadedyr.

De nærmest forbyder mig at gå ind på mit kontor, "da det vil være farligt for mit barn", men jeg synes jo lige jeg er nød til at finde ud af hvad der foregår, så jeg går derind. 

Der lugter ganske rigtig slemt på mit kontor/arbejdsplads og jeg henvender mig til en leder for at høre hvad det er for noget. Lederen er ikke vidende herom, så der bliver ringet til en vicevært, som bekræfter at der er sprøjtet her til morgen og at det skulle være ufarligt at opholde sig i rummet, som der er blevet sprøjtet efter 3-4 timer.

Jeg beslutter mig med det samme at jeg slet ikke ønsker at tage risikoen ved at blive der, da jeg er gravid. Jeg kører defor hjem med det samme (jeg kan arbejde hjemmefra)

Men jeg fornemmede en uforståenhed fra lederen.

Jeg aner ikke hvad der var blevet sprøjtet med, så jeg kan ikke søge på midlet for at be- eller afkræfte om det var det rigtige jeg gjorde.

Jeg synes derfor egentlig selv det var det rigtige, men hvad synes I andre mon?

Jeg ville have gjort det samme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.