Hej Piger!
Er ved at blive godt frustreret, jeg skulle ha haft min mens et sted mellem den 14 og den 17 hvis det skulle følge beregningerne på min cyklus!
Den 17 fik jeg meget milde mens smerter i en times tid ca. der var lidt lyserødt på toiletpapiret, når jeg var på toilettet. Det var kun de første timer af døgnet, og derefter stoppede det for resten af dagen, og ej heller ingen smerter! (tog en test som var negativ)
den 18, var det det samme, altså kun få gange de første timer af døgnet at der var et lyserødt skær på toieltpapiret, resten af dagen varder ingenting!
igår den 19, var der INTET overhovedet!
Idag havde jeg igen milde mens smerter, ikke noget jeg ville tænke over hvis ikke det var fordi jeg stod i denne situation, hvor jeg venter at den skal komme, men at den gerne må lade vær, og i stedet bytte sig ud med 2 streger 
Jeg har igen her til morgen haft lidt lyserødt "blod" på papiret, og testen var igen negativ!
Ihh det er frustrerende! - Nogle der har prøvet lignende?
Jeg har en datter i forvejen, og der kunne jeg teste på den dag min mens skulle være kommet.
Er der nogen der har prøvet at de gik x antal dage over testdag 2.graviditet før end de kunne teste positivt??
Anmeld