Superføderen... Ja, det er mig! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Muffin_girl

MaybeBaby skriver:

Først og fremmest mange tak for alle de søde beskeder i indlægget Frk J skrev i går. Jeg fødte i går en fantastisk lille dreng på 3850 og 54 cm. Det er fuldstændigt fjollet at skrive, men ja jeg er nu moar til en lille Tristan! (eller lille og lille... Bob Bob) fødslen gik åndsvagt hurtigt. Da jeg ankom på FG var jeg knap en finger åben, men hun ville lige beholde mig, da min mormor, mor og storesøster alle fødte inden for godt 4 timer fra den første stærke ve. Efter 5 kvarter med vestorm og hardcore kvalme (Gud hvor er der frygteligt) var jeg 5 cm åben så mig over i badekarret (Gud hvor var det dejligt!) men der var ikke gået 20 min tror jeg, før jeg med store bogstaver fik fortalt kæresten, at han altså måtte ringe efter nogen for jeg havde pressetrang. JM så helt underlig da hun undersøgte mig, da jeg allerede var 10 cm åben! Desværre endte det bare med presseveer i 45 min! Men hele FB og billeder får I når jeg kommer hjem. og kryds så lige fingrer for, at ham her ikke udvikler guldot, så vi er tvunget til at blive! Stort kram fra Mor Mette - også kaldt superføderen heroppe! (ps. Ingen bristninger men tre små knuder fra lidt hudafskrabning)

Wow en hurtigt og nem fødsel. EJ hvor fedt Og tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

***S***

Hold nu helt op!!  Det gik rimlig hurtig var!!

Endnu en gang stort tillykke med ham! Nyd ham.

For i snart er hjemme!

Anmeld

21. september 2011

Isabella_mor

tillykke.. sikke en lynfødsel alligevel... det vil jeg gerne have når jeg engang igen om nogle år skal igang med nr to..

Glædermig til at se nogle billeder af Tristan bassen (dejligt navn i øvrigt)

Anmeld

21. september 2011

Clisolka

Wow en fødsel - STORT tillykke med ham 

Anmeld

22. februar 2012

amowDR

Kære alle,
Jeg er journalist hos DR NYHEDER og er ved at undersøge, hvordan man igangsætter kvinder i Danmark. Man bruger ofte stikpiller eller giver nogle kapsler, hvorefter man sender kvinder hjem, indtil deres veer går i gang. Men ind i mellem får kvinder bivirkninger af det. F.eks. kan det fremprovokere en såkaldt ve-storm. Vi vil gerne undersøge, hvor risikabelt dette er.
Hvis du derfor har oplevet at blive sat i gang med stikpille eller kapsler, og har oplevet nogle bivirkninger eller en ve-storm, så vil vi meget gerne høre fra dig. Send gerne en beskrivelse og dit telefonnummer, hvis jeg må ringe og spørge ind til din historie.
Mvh Asger Mow,
journalist DR NYHEDER, amow@dr.dk,
28543058

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

amowDR skriver:

Kære alle,
Jeg er journalist hos DR NYHEDER og er ved at undersøge, hvordan man igangsætter kvinder i Danmark. Man bruger ofte stikpiller eller giver nogle kapsler, hvorefter man sender kvinder hjem, indtil deres veer går i gang. Men ind i mellem får kvinder bivirkninger af det. F.eks. kan det fremprovokere en såkaldt ve-storm. Vi vil gerne undersøge, hvor risikabelt dette er.
Hvis du derfor har oplevet at blive sat i gang med stikpille eller kapsler, og har oplevet nogle bivirkninger eller en ve-storm, så vil vi meget gerne høre fra dig. Send gerne en beskrivelse og dit telefonnummer, hvis jeg må ringe og spørge ind til din historie.
Mvh Asger Mow,
journalist DR NYHEDER, amow@dr.dk,
28543058

Det er et forkert sted du ligger den Du skal oprettet et nyt emne. Prøv evt at ligge det herinde, men husk at oprette nyt emne.

https://www.baby.dk/debat/179pi1/foedsel/emner.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.