Først og fremmest mange tak for alle de søde beskeder i indlægget Frk J skrev i går. Jeg fødte i går en fantastisk lille dreng på 3850 og 54 cm. Det er fuldstændigt fjollet at skrive, men ja jeg er nu moar til en lille Tristan! (eller lille og lille... Bob Bob) fødslen gik åndsvagt hurtigt. Da jeg ankom på FG var jeg knap en finger åben, men hun ville lige beholde mig, da min mormor, mor og storesøster alle fødte inden for godt 4 timer fra den første stærke ve. Efter 5 kvarter med vestorm og hardcore kvalme (Gud hvor er der frygteligt) var jeg 5 cm åben så mig over i badekarret (Gud hvor var det dejligt!) men der var ikke gået 20 min tror jeg, før jeg med store bogstaver fik fortalt kæresten, at han altså måtte ringe efter nogen for jeg havde pressetrang. JM så helt underlig da hun undersøgte mig, da jeg allerede var 10 cm åben! Desværre endte det bare med presseveer i 45 min! Men hele FB og billeder får I når jeg kommer hjem.

og kryds så lige fingrer for, at ham her ikke udvikler guldot, så vi er tvunget til at blive! Stort kram fra Mor Mette - også kaldt superføderen heroppe! (ps. Ingen bristninger men tre små knuder fra lidt hudafskrabning)
Anmeld