Superføderen... Ja, det er mig! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.559 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. september 2011

MaybeBaby

Først og fremmest mange tak for alle de søde beskeder i indlægget Frk J skrev i går. Jeg fødte i går en fantastisk lille dreng på 3850 og 54 cm. Det er fuldstændigt fjollet at skrive, men ja jeg er nu moar til en lille Tristan! (eller lille og lille... Bob Bob) fødslen gik åndsvagt hurtigt. Da jeg ankom på FG var jeg knap en finger åben, men hun ville lige beholde mig, da min mormor, mor og storesøster alle fødte inden for godt 4 timer fra den første stærke ve. Efter 5 kvarter med vestorm og hardcore kvalme (Gud hvor er der frygteligt) var jeg 5 cm åben så mig over i badekarret (Gud hvor var det dejligt!) men der var ikke gået 20 min tror jeg, før jeg med store bogstaver fik fortalt kæresten, at han altså måtte ringe efter nogen for jeg havde pressetrang. JM så helt underlig da hun undersøgte mig, da jeg allerede var 10 cm åben! Desværre endte det bare med presseveer i 45 min! Men hele FB og billeder får I når jeg kommer hjem. og kryds så lige fingrer for, at ham her ikke udvikler guldot, så vi er tvunget til at blive! Stort kram fra Mor Mette - også kaldt superføderen heroppe! (ps. Ingen bristninger men tre små knuder fra lidt hudafskrabning)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Først og fremmest mange tak for alle de søde beskeder i indlægget Frk J skrev i går. Jeg fødte i går en fantastisk lille dreng på 3850 og 54 cm. Det er fuldstændigt fjollet at skrive, men ja jeg er nu moar til en lille Tristan! (eller lille og lille... Bob Bob) fødslen gik åndsvagt hurtigt. Da jeg ankom på FG var jeg knap en finger åben, men hun ville lige beholde mig, da min mormor, mor og storesøster alle fødte inden for godt 4 timer fra den første stærke ve. Efter 5 kvarter med vestorm og hardcore kvalme (Gud hvor er der frygteligt) var jeg 5 cm åben så mig over i badekarret (Gud hvor var det dejligt!) men der var ikke gået 20 min tror jeg, før jeg med store bogstaver fik fortalt kæresten, at han altså måtte ringe efter nogen for jeg havde pressetrang. JM så helt underlig da hun undersøgte mig, da jeg allerede var 10 cm åben! Desværre endte det bare med presseveer i 45 min! Men hele FB og billeder får I når jeg kommer hjem. og kryds så lige fingrer for, at ham her ikke udvikler guldot, så vi er tvunget til at blive! Stort kram fra Mor Mette - også kaldt superføderen heroppe! (ps. Ingen bristninger men tre små knuder fra lidt hudafskrabning)

Shit du er så hardcore! Haha! Hold da KÆFT det må have gjort ondt. Er stolt af dig som en anden mor Og sikke en flot størrelse til lille Tristan. Nyd ham nu i fulde drag!!

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

MaybeBaby skriver:

Tillykke tillykke med den "lille" søn!!!  Det gik godt nok hurtigt, men nøj hvor må det være dejligt at det hele er så hurtigt overstået

Nyd det nyd det...

Anmeld

20. september 2011

Simon's moar <3

Fantastisk med en lyn fødsel Og tillykke med Tristan

Anmeld

20. september 2011

Sof

Hvor er du sej  Endnu engang tillykke med ham 

Anmeld

20. september 2011

Gaia

Hej superføder wow en fart et kæmpe stort tillykke med Tristan og glæder mig til at læse hele din fb og se billeder af vidunderet

Anmeld

20. september 2011

Nessie

Stort tillykke med lille Tristan

Og du ER da en totalt sej superføder
Faktisk lidt fejt, at du både ser godt ud under graviditeten, og bare smutter drengen ud på rekordtid, du er da skabt til at få 10 børn

Nej, tillykke med ham, og glæder mig til at se billeder

Anmeld

20. september 2011

Frk-Lotusblomst

Fantastisk søde MEtte aka. superføderen. Det lyder jo til at have været en dejlg fødsel på trods af av av og kvalme.
Tillykke med vidunderet. Og sikke et lækkert nanv - Tristan.
Glæder mig til billeder.

Anmeld

20. september 2011

Trine89

hold da op, når man vil ud, vil man jo ud.. 

Tillykke med den lille ny  

Anmeld

20. september 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Shit du er så hardcore! Haha! Hold da KÆFT det må have gjort ondt. Er stolt af dig som en anden mor Og sikke en flot størrelse til lille Tristan. Nyd ham nu i fulde drag!!

Ja, der var jo slet ikke tid til at jeg kunne få noget der lignede smertestillende og det eneste lindring jeg fik var badekarret. Så må tilstå, at jeg nu er vildt stolt af mig selv (dog sagde jeg til Sten efter at have været på Fg i 20 min at nu var jeg ligeglad med evt. bivirkninger, jeg skulle SÅ meget have epi! Vestorm ønsker man ikke for sin værste fjende! Og tak fordi du holdt folk opdateret, søde Janne! Stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.