Jer på su og med fritidsjob...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

natalia86

Anonym skriver:

Kan maile pjecen til dig hvor det ordret også står for måske har de lavet en fejl med dig??:/

Har pjecen - Den ligger inde på studenterrådets hjemmeside  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

SjeBets

jeg overlevede fint på fødselsklip, hvorfor skulle man ikke kunne det ? 

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

natalia86 skriver:

Har pjecen - Den ligger inde på studenterrådets hjemmeside  

Oki men der står jo ordret at man gerne må..:/

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Dejligt for dig men jeg tjener 4-6500 udbetalt pr mdr udover su så jeg kan ikke...

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Dejligt for dig men jeg tjener 4-6500 udbetalt pr mdr udover su så jeg kan ikke...

Anmeld

2. oktober 2011

SjeBets

Anonym skriver:

det må jo være noget med at ligge budget efter hvad man får ind. Det tror jeg at jeg gjorde, jeg gik ned i løn, Må jeg jo have gjort fordi jeg havde 3 fritidsjobs, da jeg blev gravid. Men vi klarede os, skar ned på alt der kunne skæres ned på, og manden skiftede job til natjob for tå lidt mere ind der. og det gik heldigvis da, uden jeg skulle springe fra min uddannelse

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det må jo være noget med at ligge budget efter hvad man får ind. Det tror jeg at jeg gjorde, jeg gik ned i løn, Må jeg jo have gjort fordi jeg havde 3 fritidsjobs, da jeg blev gravid. Men vi klarede os, skar ned på alt der kunne skæres ned på, og manden skiftede job til natjob for tå lidt mere ind der. og det gik heldigvis da, uden jeg skulle springe fra min uddannelse

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige

Anmeld

2. oktober 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige

Men hvis du har tjent så "meget" , må du kunne søge barselsdagpenge igennem kommune. hvordan reglerne er der ved jeg ikke, har ikke haft det behov dengang jeg fik unger, det må du snakke med din rådgiver om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.